Protože Němci přesně vědí, jak udělat čisté a jednoduché výrobky, které milujeme, ovládl kosmetický svět právě trend G-Beauty. Co to přesně je? A jaké má benefity?

Nejdřív jsme všichni milovali K-Beauty neboli krásu z Koreje, která k nám přivála neuvěřitelné přípravky s dosud neprobádanými texturami a ingrediencemi: želé, pudinky, hlemýždí sliz, saké, noční masky. J-Beauty neboli japonská krása zase vzývala čistou pleť, dostatečnou SPF ochranu a výživu pleti třeba v podobě celodenních masek.

Teta skincare svět
16. 10. 2017Čtyři pravidla krásy podle Korejek
Orient je odpradávna známý jako kolébka krásy a péče o pleť. Křehký půvab japonských gejš a přirozený styl korejských studentek fascinuje dodnes. A právě tyto země se v současných kosmetických trendech opět hlásí o slovo.
Mercedes pro pleť
G-Beauty (Germany=Německo) jsou oproti tomu přípravky, které sází na účinnost, vědecké důkazy, hodně přírody a zaměření na specifické kožní problémy. Všechny produkty by měly být nenazdobené, zkrátka bez zbytečných kudrlinek, ale pěkně přímočaré. A to nejen uvnitř, ale i na povrchu.Proto u německých výrobků uvidíte přehlídku minimalistických obalů:
- Jsou velmi elegantní, jednoduché, přesto pořád estetické.
- Hned z obalu na první pohled poznáte, o co jde a co přípravek řeší.
- Všechno je stručně popsané.

Krém je zkrátka krém a odličovací přípravek není žádné kouzelné zaklínadlo, ale zkrátka „přípravek pro odlíčení pleti, který zbaví pleť nečistot a make-upu“. Mimochodem, Němci se často drží prověřených textur, a tak make-up nemá podobu pudinku, ale je sametově jemný, jak se nám Středoevropanům líbí. Právě i díky geografické blízkosti je nám německá krása tak blízká!
Made in Germany
Nálepka „vyrobeno v Německu“ je obvykle známkou toho, že přípravek prošel důkladným vědeckým zkoumáním a je podložen řadou důkazů o funkčnosti. A přesně taková je německá krása, která si získává celosvětovou reputaci i díky udržitelnost, kombinaci již zmíněných nejmodernějších vědeckých objevů spolu s funkčními přírodními výtažky.Navíc německé továrny, v nichž se produkty vyrábí, jedou na:
- tzv. zelené vlně,
- využívají obnovitelné zdroje,
- snaží se používat recyklované obaly.
Autor: Lucie Ulmanová
Zařazeno pod těmito klíčovými slovy