Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo 5 stylů cvičení, díky kterým zhubnete ještě do léta

5 stylů cvičení, díky kterým zhubnete ještě do léta

5 stylů cvičení, díky kterým zhubnete ještě do léta

28. dubna 2018 od Pavla Maříková

28. dubna 2018 3 minuty čtení
Připravil/a Pavla Maříková

Léto a plážová sezóna se blíží a vy s panikou zkoušíte loňské plavky? Ještě není nic ztraceno! Naopak je ideální čas začít s postavou něco dělat a pár kilogramů shodit. Sport a cvičení jde s hubnutím ruku v ruce, a my vám proto představujeme pět nejúčinnějších způsobů, jak zhubnout a k tomu tělo zpevnit.
Sdílet na facebooku Sdílet na Twitter Sdílet na Pinterest Emailem

H.I.I.T

Vysoce intenzivní intervalový trénink aneb „High Intenzity Interval Training" je cvičení, při kterém se střídá interval o vysoké zátěži s intervalem s nízkou zátěží nebo odpočinkem. Kombinuje se tedy například běh, poskoky a další dynamické prvky se statickými cviky. H.I.I.T najdete ve fitness centrech, ale i v rámci outdoorových tréninků v přírodě. Cvičí se s pomůckami i bez, jde spíše o zmíněnou kombinaci velmi náročných a méně náročných bloků. A můžete si být jisti, že krásně zapojíte celé tělo a ani nitka na vás nezůstane suchá.

Tip redakce:
Protože se opravdu pořádně zapotíte, nezapomeňte na dobrý antiperspirant. Vyzkoušejte například Fa Sport Double Power – jemně voní a poskytuje až 72hodinovou ochranu.


CrossFit

CrossFit – dalo by se říci hit posledních měsíců, přitom jde o cvičení, které má za sebou již mnohaletou historii. Jde o funkční trénink, který kompletně posiluje celé tělo. Kombinuje gymnastiku, rychlost i silový trénink. Na hodinách Crossfitu se setkáte s cviky s vlastní vahou, aerobním tréninkem i silovými cviky s činkami či jinou zátěží. Možná si zavzpomínáte i na hodiny tělocviku, kdy jste dělali žabáky, angličáky, kliky nebo sedy-lehy. Většinou se lekce cvičí jako kruhový trénink, kdy přecházíte z jednoho stanoviště na druhé a máte jen minimální pauzy. Velkou výhodou CrossFitu je komunita, která se kolem tohoto cvičení sdružuje. Většina CrossFitových klubů funguje jako parta lidí, kteří mají stejný zájem a vzájemně se podporují a motivují. CrossFit vám tělo posílí, vytvaruje a mimořádně zpevní. Pokud je tedy vaším cílem kromě hezké postavy i nalezení nových přátel, hurá na CrossFit. Budete nadšeni!


Tip redakce:
Chcete být i při tréninku krásná? Pak volte voděodolný make-up a řasenku. Mega Lashes Waterproof Mascara Dermacol vám vytvoří super objem a dodá panoramatický efekt.

crossfit

TRX

Chcete především tělo zpevnit, a to i včetně těch nejhlubších vrstev svalů? Chcete mít na léto krásné pevné paže do šatů a štíhlá stehna do kraťásků? Vyzkoušejte lekce cvičení na speciálním závěsném systému TRX, a pokud vás to chytne, pořiďte si TRX i domů. Vejde se i do toho nejmenšího bytu, nikde vám nebude překážet a uvidíte, že si na něm zařádí i děti. Na TRX posílíte celé tělo. Existují desítky různých cviků na horní i dolní polovinu těla, o břišních svalech a core nemluvě. Jde spíše o silové cvičení, ale na skupinových lekcích se zařazuje i kardio, takže spalování tuků nastartujete i při tomto cvičení.

Tip redakce:
Pro pevnější tělo můžete něco udělat i po cvičení. Sprcha vás osvěží, očistí pokožku od potu. Potom na ni naneste Nivea Zpevňující tělové mléko Q10 + vitamin C.

TRX

Bootcamps

Je jaro, proč nevyrazit cvičit ven? Je to mnohem lepší než vydýchaná tělocvična, navíc posílíte imunitu a občerstvíte se na celý den. Lekce Bootcamps vycházejí z vojenským tréninků a podle toho také vypadají. Velmi často začínají již okolo šesté nebo sedmé hodiny, což může vyhovovat těm z vás, kteří chtějí cvičit ráno před prací a patří do rodiny ranních skřivanů. Na Bootcamps se nikdo s nikým nemaže, počítejte s tím, že jde skutečně o tvrdé tréninky, kde budete běhat, skákat, dřepovat, klikovat, tahat za sebou těžké pneumatiky, a občas se i plazit v trávě (možná i bahně). A k tomu si trenér neodpustí pár peprných povzbuzovacích hlášek. Pokud máte rádi adrenalin, výzvy a akci, určitě Bootcamps vyzkoušejte. Velmi rychle získáte kondici (i když to bude zpočátku náročné) a jako bonus se budete moci pochlubit mnohem pevnějším tělem.

Tip redakce:
Po tréninku si doplňte bílkoviny ve formě velmi chutné a přitom zdravé tyčinky Excelent 24% Protein Bar Nutrend.

bootcamp

Běh

Ano, nejde v pravém slova smyslu o „cvičení“, ale přesto jej sem zařazujeme, protože jde skutečně o jeden z nejlepších spalovačů tuků a zároveň způsob, jak zformovat postavu a zlepšit si náladu. Běhat můžete kdekoliv, nepotřebujete k tomu žádné speciální pomůcky – jedině kvalitní běžecké boty. Jde tedy o sport finančně nenáročný, který si může dovolit téměř kdokoliv. Tvrdí se, že k lásce k běhu se musí člověk proběhat, a je to 100% pravda. Ze začátku vás to možná příliš bavit nebude, ale vytrvejte a uvidíte, že si na běhání brzy vytvoříte pozitivní závislost. Běh perfektně spaluje tuky, a to i v případě, že poběžíte pomalu. Klidně ze začátku kombinujte chůzi a běh. Tepová frekvence by se měla pohybovat v pásmu okolo 60 % vašeho tepového maxima (zhruba 220 – váš věk) – tehdy dochází ke spalování tuků na energii.

Tip redakce:
Běžecké boty po každém běhu pořádně vyvětrejte, vysušte a vystříkejte Scholl sprejem do bot.
 

Zdroj foto: Shutterstock

Připravil/a pro vás Pavla Maříková

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

„Nezdravé“ potraviny, které byste měla jíst!

Tělo 8.září 2018 od Pavla Maříková

257 0


Bolavá záda? Ulevte jim!

Tělo 15.září 2018 od Eva Suchomelová

172 0


Zlozvyky, které vám ubírají na kráse. Zbytečně!

Tělo 12.září 2018 od Eva Suchomelová

61 0

Vybrali jsme pro Vás

x
Využijte výhodných cen Teta klubu.
Přihlaste se.