Všeobecné obchodní podmínky

obchodní společnosti Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ 261 48 579, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C vložka 74545, pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu umístěného na internetové adrese www.tetadrogerie.cz . Obchodní podmínky pro členství v klubu TETA a užívání členské karty
Čl. 1. Úvodní ustanovení
1.1. Obchodní společnost Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ: 261 48 579, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddílu C, vložce 74545 („prodávající“), vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky e-shopu („VOP“) v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění („občanský zákoník“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění („zákon o ochraně spotřebitele“).
1.2. Tyto VOP upravují práva a povinnosti smluvních stran vznikající výlučně při uzavírání kupních smluv mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na adrese www.tetadrogerie.cz („e-shop“), a to s doručovací adresou na území České republiky.
1.3. E-shop provozuje a po technické a organizační stránce zajišťuje obchodní společnost Solvent ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ: 25069497, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddílu C, vložce 46977 („Provozovatel“).
1.4. Tyto VOP tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu mezi prodávajícím a kupujícím. Odesláním objednávky kupující tyto VOP bez výhrad přijímá.
1.5. Ustanovení těchto VOP nebrání individuálnímu ujednání mezi stranami v konkrétní kupní smlouvě. V případě rozporu mají individuálně sjednaná ujednání v kupní smlouvě přednost před ustanoveními těchto VOP.
1.6. Kontaktní údaje prodávajícího
Kupující může kontaktovat prodávajícího prostřednictvím následujících údajů:
Adresa sídla a adresa pro doručování:
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
eshop Teta drogerie
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice
Zákaznická infolinka (bezplatně): +420 296 335 552 (v pracovních dnech od 8:00 do 16:30)
E-mailová adresa: eshop@tetadrogerie.cz
Seznam a adresy provozoven prodávajícího jsou dostupné ZDE
1.7. Dodání formou „Klikni a vyzvedni“
V případě, že si kupující zvolí způsob dodání zboží formou „Klikni a vyzvedni“ (KAV) a jako místo převzetí určí jednu z prodejen uvedených na internetových stránkách prodávajícího https://www.tetadrogerie.cz/prodejny, je prodávajícím pro účely konkrétní kupní smlouvy provozovatel příslušné prodejny, kterou si kupující zvolil jako místo převzetí zboží („Prodávající KAV“).
Údaje o totožnosti jednotlivých Prodávajících KAV, včetně identifikačního čísla, adresy sídla, telefonního čísla a e-mailové adresy pro doručování jsou dostupné zde:
Společnost Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o. v takovém případě přistupuje k závazkům vyplývajícím z kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím KAV a kupující je oprávněn uplatnit svá práva z této smlouvy dle své volby buď vůči společnosti Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o. nebo Prodávajícímu KAV.
1.8. Použití VOP pro spotřebitele a jiné kupující
Tyto VOP se v plném rozsahu použijí na kupujícího, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku.
Na vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, který není spotřebitelem:
- se nepoužijí zvláštní ustanovení občanského zákoníku o prodeji zboží spotřebiteli, zejména právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu; výjimkou je § 2160 občanského zákoníku, který se použije i ve vztahu k podnikateli, pokud to povaha věci nevylučuje;
- se neuplatní ustanovení občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory, zejména ustanovení § 1829 a násl.;
- se výslovně vylučuje použití § 1924 občanského zákoníku (náhrada účelně vynaložených nákladů při reklamaci) a nárok na náhradu škody způsobené vadným výrobkem dle § 2943 občanského zákoníku, pokud to zákon připouští.
Čl. 2. Sdělení před uzavřením smlouvy
2.1. Informace před uzavřením smlouvy
Prodávající v souladu s § 1820 odst. 1 občanského zákoníku sděluje Kupujícímu následující informace:
a) Hlavní vlastnosti zboží jsou vždy uvedeny u konkrétního zboží na internetových stránkách e-shopu www.tetadrogerie.cz;
b) Identifikační a kontaktní údaje prodávajícího, včetně adresy pro uplatnění práv z vadného plnění, jsou uvedeny v čl. 1 těchto VOP;
c) Veškerá práva z vadného plnění, včetně způsobu uplatnění reklamace a podmínek záruky za jakost, se řídí Reklamačním řádem („Reklamační řád“), který tvoří Přílohu č. 1 těchto VOP;
d) Náklady na použití prostředků komunikace na dálku (např. internet, telefon) se neliší od základní sazby, podle tarifu operátora Kupujícího. Tyto náklady hradí Kupující sám;
e) Kupující je povinen uhradit cenu zboží:
- buď předem (např. online platbou kartou),
- nebo při převzetí zboží (např. na dobírku),
- nejpozději ve lhůtě stanovené v čl. 4.1 těchto VOP.
 Dostupné možnosti jsou zobrazeny v rámci objednávkového procesu.
f)  Vedle kupní ceny hradí Kupující rovněž:
- náklady na dopravu,
-  případně poplatky spojené se zvoleným způsobem platby (např. dobírka);
g) Ceny jsou vždy uváděny včetně DPH a jsou platné v okamžiku odeslání objednávky;
h) Prodávající neuzavírá smlouvy o opakovaném plnění (např. předplatné nebo automatické dodávky);
i) Kupující, který není spotřebitel, není oprávněn jednostranně zadržovat platby nebo započítávat své pohledávky vůči pohledávkám prodávajícího, ledaže to bylo výslovně sjednáno;
j) Podmínky připojené Kupujícím k objednávce, které jsou v rozporu s těmito VOP nebo je rozšiřují, zužují či mění, nejsou pro prodávajícího závazné, pokud je výslovně nepřijme při potvrzení objednávky;
k) V případě odstoupení od smlouvy nese Kupující náklady na vrácení zboží. Nelze-li zboží vrátit běžnou poštovní cestou, ponese Kupující i s tím spojené náklady;
l) Kupní smlouva se uzavírá jako jednorázová, bez opakovaného plnění. Kupujícímu tedy nevzniká žádný závazek trvající po dobu delší, než je doba potřebná k dodání zboží a úhradě kupní ceny;
m) Prodávající prostřednictvím e-shopu neprodává digitální obsah, na který by se vztahovala ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) a o) občanského zákoníku.
2.2. Poučení o právu odstoupení od smlouvy
Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku.
Vzorové poučení a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle nařízení vlády č. 29/2023 Sb. jsou dostupné zde (ke stažení ve formátu DOCX nebo PDF)
Čl. 3. Objednávka, uzavření kupní smlouvy
3.1. Použití prostředků komunikace na dálku
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady, které kupujícímu v souvislosti s tím vzniknou (například náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory), si hradí kupující sám.
3.2. Objednávka zboží
Kupující objednává zboží prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře na e-shopu.
Pro řádné odeslání objednávky je nezbytné:
- vyplnit všechna pole označená jako povinná (zejména identifikační a kontaktní údaje kupujícího, způsob platby a doručení);
- vyjádřit souhlas s těmito VOP;
- potvrdit poskytnutí informací o zpracování osobních údajů.
Objednávkový formulář obsahuje:
- specifikaci objednávaného zboží (vloženého do nákupního košíku);
- cenu zboží včetně DPH a všech dalších poplatků;
- cenu dopravy a případných souvisejících služeb;
- celkovou cenu objednávky.
Kupující odešle objednávku kliknutím na tlačítko s označením „Objednávám s povinností platby“ nebo obdobným významem. Odesláním objednávky kupující činí vůči prodávajícímu závazný návrh na uzavření kupní smlouvy. Přijetím tohoto návrhu ze strany prodávajícího dochází k uzavření kupní smlouvy a kupujícímu vzniká povinnost uhradit kupní cenu včetně souvisejících nákladů.
3.3. Kontrola údajů před odesláním
Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a opravit údaje uvedené v objednávkovém formuláři, včetně údajů automaticky převzatých z uživatelského účtu. E-shop poskytuje technické prostředky k identifikaci a opravě chyb před odesláním objednávky.
Prodávající považuje údaje uvedené v odeslané objednávce za správné a jejich pravdivost dále neověřuje; prodávající je však oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (např. telefonicky nebo e-mailem), zejména u neobvyklých objednávek (mimořádná hodnota, mimořádné množství, neobvyklé místo doručení).
3.4. Potvrzení přijetí objednávky a uzavření smlouvy
Po odeslání objednávky zašle prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu e-mailem potvrzení o jejím převzetí; toto potvrzení má pouze informativní povahu a neznamená přijetí nabídky k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1740 občanského zákoníku.
Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy prodávající:
- výslovně potvrdí přijetí objednávky; nebo
- informuje kupujícího, že zboží bylo odesláno; nebo
- v případě osobního odběru informuje kupujícího, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
O těchto skutečnostech bude kupující informován e-mailem.
Po dodání zboží zašle prodávající kupujícímu e-mailem daňový doklad (fakturu) a potvrzení o uzavření kupní smlouvy.
3.5. Právo prodávajícího objednávku nepřijmout
Prodávající je oprávněn objednávku nepřijmout i bez uvedení důvodu do okamžiku uzavření smlouvy. Prodávající nepřijme objednávku zejména pokud:
- obsahuje neúplné nebo nesprávné údaje;
- obsahuje zjevnou chybu (např. v ceně, popisu nebo vyobrazení zboží; technická či systémová závada);
- zboží není skladem nebo jej nelze dodat;
- se týká množství zboží, které zjevně neodpovídá běžné spotřebě;
- kupující v minulosti podstatně porušil smlouvu s prodávajícím nebo je vůči prodávajícímu v prodlení s úhradou dluhu.
O nepřijetí objednávky bude kupující informován e-mailem bez zbytečného odkladu. Pokud již kupující provedl platbu, prodávající bezodkladně vrátí všechny přijaté částky stejným způsobem, jakým byly uhrazeny; v případě předautorizace platební karty prodávající zajistí její uvolnění.
3.6. Informativní charakter nabídky
Veškeré zboží prezentované na internetových stránkách e-shopu má pouze informativní charakter a nepředstavuje právně závaznou nabídku k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží.
V případě nabídky zboží za zvýhodněnou cenu nebo v časově omezené akci je v e-shopu uvedena informace o délce trvání této nabídky nebo o množství zboží, na které se akce vztahuje.
Prodávající si vyhrazuje právo omezit maximální množství zboží, které může být objednáno v rámci jedné objednávky nebo smlouvy (například v případě slev či výprodejů).
3.7. Neplatné objednávky
Objednávky, které neodpovídají výše popsanému postupu, se považují za neuskutečněné a nejsou závazné.
3.8. Ceny v jiných zdrojích
Ceny uvedené mimo sekci „e-shop“ na internetových stránkách prodávajícího, případně v jiných médiích (katalogy, letáky, reklama, jiné sekce internetových stránkách prodávajícího apod.), nejsou závazné pro uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu.
3.9. Věrnostní body
Za každý nákup uskutečněný prostřednictvím e-shopu www.tetadrogerie.cz získává kupující věrnostní body ve stejné výši jako při nákupu v kamenné prodejně sítě Teta drogerie.
Čl. 4. Platební podmínky
4.1. Platba za zboží
Kupující je povinen uhradit kupní cenu nejpozději při převzetí zboží, a to zpravidla jedním z následujících způsobů:
- předem – prostřednictvím platební karty online (při dokončení objednávky);
- při převzetí zboží – v hotovosti nebo platební kartou dopravci (v případě doručení na adresu nebo při vyzvednutí v místě uložení zásilky);
Dostupné možnosti platby závisí na zvoleném způsobu dopravy a jsou kupujícímu zobrazeny v průběhu dokončování objednávky.
Převzetí zboží je možné až po úplné úhradě kupní ceny. Kupující je rovněž povinen při převzetí potvrdit doklad o dodání zboží svým podpisem (nebo obdobným způsobem dle pokynů dopravce).
4.2. Náklady na dopravu a další služby
Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu také:
- náklady na dopravu ve výši uvedené v objednávce;
- případně další náklady za volitelné služby (např. dobírka, expresní doručení apod.), pokud je kupující zvolil při objednání.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit výši těchto nákladů a stanovit podmínky, za kterých je doprava poskytována bezplatně (např. při dosažení určité hodnoty objednávky).
Čl. 5. Dodání zboží
5.1 Způsob a doba dodání
5.2. Prodávající dodá zboží do místa převzetí zvoleného kupujícím při objednávce. Doba dodání závisí na zvoleném způsobu dopravy:
- doručení na adresu kupujícího: obvykle do 2–3 pracovních dnů;
- doručení na prodejnu Teta drogerie: obvykle do 5–7 pracovních dnů;
- expresní vyzvednutí Klikni a vyzvedni: zboží je obvykle připraveno do 60 minut během otevírací doby zvolené prodejny.
5.3. Nepřevzetí zboží a následky
Pokud kupující nepřevezme zboží v době doručení:
- zásilka bude uložena (např. u přepravce nebo na prodejně) po dobu stanovenou dle zvoleného způsobu dopravy;
- informace o lhůtě k vyzvednutí obdrží kupující e-mailem (od dopravce nebo prodávajícího).
Kupující výslovně souhlasí s takovým způsobem uložení zásilky.
Nepřevezme-li kupující zboží ve stanovené lhůtě, kupní smlouva zaniká. V takovém případě je kupující povinen uhradit náklady na dopravu a skladování, které prodávajícímu vznikly. Faktura bude kupujícímu zaslána e-mailem. Povinnost hradit náklady zaniká pouze tehdy, pokud kupující před dodáním zboží od smlouvy odstoupí.
5.4. Pokud kupující opakovaně (alespoň dvakrát) nepřevezme zboží, je prodávající oprávněn:
- požadovat náhradu škody (zejména dopravné, balné, skladné);
- zablokovat možnost platby na dobírku u účtu kupujícího;
- odmítnout budoucí objednávky tohoto kupujícího.
5.5. Převzetí zboží a identifikace objednávky
Dodané zboží je označeno číslem objednávky, které kupující obdržel e-mailem.
Při převzetí zásilky je kupující povinen:
- sdělit jméno a číslo objednávky;
- převzít zásilku;
- podepsat potvrzení o převzetí (nebo jej potvrdit jinou formou dle dopravce).
Daňový doklad je kupujícímu zaslán e-mailem (v příloze či s odkazem ke stažení). Registrovaní zákazníci jej najdou i ve svém profilu v sekci „Poslední nákupy“.
5.6. Kontrola zásilky při převzetí
Kupující je při převzetí povinen zkontrolovat obal zásilky a počet balíků:
Pokud je obal poškozen nebo počet balíků nesouhlasí, má kupující právo zásilku nepřevzít a musí s přepravcem sepsat zápis o škodě.
Pokud i přes poškození zásilku převezme, je nutné poškození uvést v předávacím protokolu.
Reklamaci chybějících balíků je nutné nahlásit v souladu s Reklamačním řádem, jinak nemusí být uznána.
Kontrola zásilky při převzetí se netýká obsahu zásilky, obsah zásilky si může kupující ověřit po převzetí.
5.7. Kontrola zboží a reklamace vad
Po převzetí zásilky je kupující oprávněn zkontrolovat obsah balení a v případě vad zboží kontaktovat prodávajícího dle podmínek uvedených v Reklamačním řádu.
5.8. Dostupné způsoby dopravy a výluky odpovědnosti
Všechny aktuálně dostupné způsoby dopravy, jejich ceny a podmínky jsou uvedeny na internetové stránce e-shopu.
Dostupnost konkrétních služeb se může měnit v závislosti na dopravních kapacitách nebo dojezdových možnostech.
5.9. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání zboží v případě, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Takovou překážkou může být např. živelní událost, pandemie, ale i výpadek informačního systému nebo jiné technické problémy.
5.10. Opakované nebo náhradní doručení
Pokud je nutné zásilku doručovat opakovaně nebo jinak, než bylo sjednáno v objednávce z důvodů na straně kupujícího, hradí kupující účelně vynaložené náklady spojené s opakovaným doručováním.
5.11. Přechod nebezpečí škody na zboží
Pokud si kupující zboží nepřevezme, ačkoliv mu prodávající umožnil s ním nakládat, přechází na kupujícího, který není spotřebitelem, nebezpečí škody na věci (§ 2121 občanského zákoníku).
Vzniklá škoda na zboží nemá vliv na povinnost kupujícího uhradit kupní cenu, ledaže by škoda vznikla porušením povinností prodávajícího.
Čl. 6. Práva z vadného plnění
6.1. Právní rámec
Práva kupujícího z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění; a
- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
6.2. Reklamační řád
Není-li těmito VOP nebo kogentními (donucujícími) ustanoveními zákona stanoveno jinak, řídí se výkon práv z vadného plnění Reklamačním řádem prodávajícího, který je dostupný ZDE
Reklamační řád obsahuje také základní informace o záruce za jakost, pokud je na zboží poskytována
Čl. 7. Odstoupení od smlouvy
7.1. Právo na odstoupení bez udání důvodu
Kupující, který je spotřebitelem, má dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy i bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů.
Tato lhůta začíná běžet ode dne:
- převzetí zboží;
- u smluv na dodání více druhů zboží nebo více částí – ode dne převzetí poslední dodávky,
7.2. Způsob uplatnění odstoupení
Kupující může od smlouvy odstoupit jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči prodávajícímu. Prodávající doporučuje použít Vzorový formulář pro odstoupení, který je dostupný zde (ke stažení ve formátu DOCX nebo PDF).
7.3. Formulář či jiné oznámení o odstoupení může kupující zaslat:
- e-mailem na: eshop@tetadrogerie.cz, nebo
- poštou na adresu: Teta drogerie – e-shop, Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice
7.4. Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí přijetí odstoupení a bude kupujícího informovat o dalším postupu.
7.5. Vrácení zboží
Kupující je povinen zaslat zboží zpět prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu: Teta drogerie – e-shop, Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice.
Zboží nesmí být zasláno na dobírku. Kupující nese náklady na vrácení zboží.
7.6. Omezení práva odstoupit
Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o:
- zboží upravené podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu;
- zboží, které podléhá rychlé zkáze;
- zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
- zboží v uzavřeném obalu, které bylo z hygienických důvodů po otevření obalu nevhodné k vrácení (např. obal zubního kartáčku nebo obličejového krému), pokud jej kupující otevřel.
7.7. Vrácení peněžních prostředků
Dle § 1832 občanského zákoníku vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, všechny přijaté platby včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou nákladů přesahujících náklady na nejlevnější způsob doručení nabízený prodávajícím).
Prodávající není povinen vrátit peníze dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že je odeslal zpět.
7.8. Platba bude vrácena stejným způsobem, jakým ji kupující uhradil, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak a pokud tím kupujícímu nevzniknou další náklady
7.9. Odpovědnost kupujícího za snížení hodnoty zboží
Kupující odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné pro seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
Pokud bude vrácené zboží poškozené, nekompletní či nadměrně opotřebené, je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu nárok na náhradu škody, a tuto škodu jednostranně započíst proti částce určené k vrácení.
7.10. Vrácení dárku
Rozhodne-li se kupující odstoupit od smlouvy, v jejímž rámci obdržel ke zboží dárek zdarma, je povinen vrátit i tento dárek.
7.11.   Nevrácení dárku by mohlo zakládat bezdůvodné obohacení podle § 2991 občanského zákoníku.
7.12.   Zneužití postavení spotřebitele
Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy s osobou, která při objednání uvede nepravdivě, že jedná jako spotřebitel, ačkoliv ve skutečnosti jedná v rámci své podnikatelské činnosti.
Čl. 8. Ochrana osobních údajů, cookies
8.1. Právní základ zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR“), které stanoví pravidla zpracování a práva subjektů údajů.
Osobní údaje jsou zpracovávány zejména na těchto právních základech dle čl. 6 odst. 1 GDPR:
- plnění smlouvy (např. vedení účtu, vyřízení objednávky);
- splnění právní povinnosti (např. účetnictví, daně, reklamace);
- oprávněný zájem (např. ochrana práv, základní přímý marketing vlastním zákazníkům);
- souhlas (např. volitelná obchodní sdělení, analytické/marketingové cookies).
8.2. Správci osobních údajů
Prodávající (Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.) zpracovává osobní údaje jako samostatný správce v rozsahu svých zákonných a smluvních povinností (zejména účetnictví a daně, reklamace a uplatnění práv z vadného plnění, plnění právních povinností v oblasti bezpečnosti výrobků a obrana práv).
Jde-li o dodání formou „Klikni a vyzvedni“ zpracovává osobní údaje jako samostatný správce v rozsahu svých zákonných a smluvních povinností (zejména účetnictví a daně, reklamace a uplatnění práv z vadného plnění, plnění právních povinností v oblasti bezpečnosti výrobků a obrana práv) i Prodávající KAV, který zboží kupujícímu dodal.
Provozovatel e-shopu (Solvent ČR s.r.o.) je správcem osobních údajů zpracovávaných v souvislosti s provozem e-shopu, uživatelskými účty, objednávkami, zákaznickou podporou, marketingem e-shopu a věrnostním programem Teta klub.
Bližší informace o jednotlivých zpracováních, o právech kupujících a o způsobech jejich uplatnění jsou v Informaci o zpracování osobníc údajů dostupné zde.
8.3. Zjišťování spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky
Prodávající zjišťuje spokojenost kupujících s nákupem prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je e-shop zapojen. Tyto dotazníky jsou zasílány po každém nákupu, a to:
- na základě oprávněného zájmu prodávajícího podle čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR;
- v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti;
- pokud kupující zasílání těchto dotazníků neodmítne.
Za uvedeným účelem předává prodávající e-mailovou adresu kupujícího a informace o zakoupeném zboží provozovateli portálu Heureka.cz (Heureka Group a.s., IČ: 07822774, sídlem Karolinská 706/3, Karlín, 186 00 Praha 8), který vystupuje jako zpracovatel osobních údajů. Tyto údaje nejsou poskytovány žádné třetí osobě pro její vlastní marketingové účely. 
Kupující může zasílání dotazníků kdykoli odmítnout prostřednictvím odkazu uvedeného v každém takovém e-mailu. V případě odmítnutí již dotazníky nebudou dále zasílány.
Prodávající neověřuje pravost spotřebitelských recenzí zveřejněných u jednotlivých produktů. Pokud je recenze označena jako „ověřená“, vychází toto označení z nákupu uskutečněného prostřednictvím zákaznického účtu nebo z programu „Ověřeno zákazníky“ provozovaného třetí osobou.
8.4. Cookies
Zásady používání souborů cookies, včetně nastavení preferencí a správy souhlasu, jsou dostupné zde: https://www.tetadrogerie.cz/ochrana-osobnich-udaju
Čl. 9.Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
9.1.Kontaktní údaje pro dotazy a stížnosti
Kupující se může se svými dotazy, podněty či stížnostmi obrátit na prodávajícího:
- telefonicky na zákaznické lince: 296 335 552 (v pracovní dny od 8:00 do 16:30); nebo
- e-mailem na adrese: eshop@tetadrogerie.cz.
9.2. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, informuje prodávající kupujícího o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Kupující má právo obrátit se na příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v případě, že se spor ze spotřebitelské smlouvy nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou. Toto právo má kupující tehdy, pokud:
- k plnění dochází na území České republiky; nebo
- plnění souvisí s podnikatelskou činností provozovanou na území České republiky.
Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení sporů je zejména:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1
www.adr.coi.cz
E-mail: adr@coi.cz
Není-li právními předpisy stanoveno jinak, může kupující podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo u prodávajícího poprvé.
Čl. 10. Závěrečná ustanovení
10.1. Neplatnost jednotlivých ustanovení
Pokud by některé ustanovení těchto VOP bylo nebo se stalo neplatným či neúčinným, nemá to vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení se uplatní takové ustanovení, které je platné, účinné a které svým obsahem a účelem nejvíce odpovídá původnímu záměru.
10.2. Rozhodné právo a řešení sporů
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
Veškeré spory vzniklé ze smlouvy nebo těchto VOP, případně v souvislosti s nimi, které se nepodaří vyřešit smírně, budou s konečnou platností rozhodovány příslušnými obecnými soudy České republiky.
Pokud má smluvní vztah mezinárodní prvek, strany sjednávají jako rozhodné právo České republiky a jako příslušné soudy České republiky.
10.3. Změny VOP
Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli změnit či doplnit, a to zejména v důsledku změn právních předpisů nebo provozních potřeb.
Aktuální znění VOP je vždy zveřejněno na internetové stránce www.tetadrogerie.cz.
Pro kupujícího je závazné znění VOP platné ke dni odeslání objednávky, pokud není mezi stranami písemně dohodnuto jinak.
Změna VOP nemá zpětný účinek a nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění.
10.4. Jazykové znění
VOP a kupní smlouva jsou uzavírány v českém jazyce. V případě, že jsou obchodní podmínky či jiné informace poskytnuty v jiném jazyce, je rozhodující česká jazyková verze.
10.5. Archivace smlouvy
Uzavřená kupní smlouva je uložena u prodávajícího v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Na žádost kupujícího spotřebitele může prodávající poskytnout kopii uzavřené smlouvy.
10.6. Účinnost VOP
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 6.10.2025
 

Teta prodejny a služby