obchodní společnosti Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ 261 48 579, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C vložka 74545, pro prodej zboží prostřednictvím e-shopu umístěného na internetové adrese www.tetadrogerie.cz . Obchodní podmínky pro členství v klubu TETA a užívání členské karty
Čl. 1. Úvodní ustanovení
1.1. Obchodní společnost Teta
drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92
Šestajovice, IČ: 261 48 579, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským
soudem v Praze, oddílu C, vložce 74545 („prodávající“), vydává tyto Všeobecné
obchodní podmínky e-shopu („VOP“) v souladu se zákonem č. 89/2012
Sb., občanským zákoníkem, v platném znění („občanský zákoník“) a zákonem
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění („zákon o ochraně
spotřebitele“).
1.2. Tyto VOP upravují práva a
povinnosti smluvních stran vznikající výlučně při uzavírání kupních smluv mezi prodávajícím
a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu provozovaného na adrese www.tetadrogerie.cz
(„e-shop“), a to s doručovací adresou na území České republiky.
1.3. E-shop provozuje a po
technické a organizační stránce zajišťuje obchodní společnost
Solvent ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ:
25069497, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
oddílu C, vložce 46977 („Provozovatel“).
1.4. Tyto VOP tvoří nedílnou
součást každé kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu mezi prodávajícím
a kupujícím. Odesláním objednávky kupující tyto VOP bez výhrad přijímá.
1.5. Ustanovení těchto VOP
nebrání individuálnímu ujednání mezi stranami v konkrétní kupní smlouvě. V
případě rozporu mají individuálně sjednaná ujednání v kupní smlouvě přednost
před ustanoveními těchto VOP.
1.6. Kontaktní údaje prodávajícího
Kupující
může kontaktovat prodávajícího prostřednictvím následujících údajů:
Adresa
sídla a adresa pro doručování:
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
eshop
Teta drogerie
Poděbradská
1162
250 92
Šestajovice
Zákaznická
infolinka (bezplatně): +420 296 335 552 (v pracovních dnech od 8:00 do
16:30)
E-mailová
adresa: eshop@tetadrogerie.cz
Seznam a
adresy provozoven prodávajícího jsou dostupné ZDE
V případě, že si
kupující zvolí způsob dodání zboží formou „Klikni a vyzvedni“ (KAV) a jako
místo převzetí určí jednu z prodejen uvedených na internetových stránkách
prodávajícího https://www.tetadrogerie.cz/prodejny, je prodávajícím pro účely konkrétní kupní smlouvy
provozovatel příslušné prodejny, kterou si kupující zvolil jako místo převzetí
zboží („Prodávající KAV“).
Údaje o totožnosti
jednotlivých Prodávajících KAV, včetně identifikačního čísla, adresy sídla,
telefonního čísla a e-mailové adresy pro doručování jsou dostupné zde:

Společnost Teta
drogerie a lékárny ČR s.r.o. v takovém případě přistupuje k závazkům
vyplývajícím z kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím KAV a kupující je oprávněn
uplatnit svá práva z této smlouvy dle své volby buď vůči společnosti Teta
drogerie a lékárny ČR s.r.o. nebo Prodávajícímu KAV.
1.8. Použití VOP pro
spotřebitele a jiné kupující
Tyto VOP se v plném
rozsahu použijí na kupujícího, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku.
Na vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, který není
spotřebitelem:
- se nepoužijí zvláštní
ustanovení občanského zákoníku o prodeji zboží spotřebiteli, zejména právo na
odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu; výjimkou je § 2160 občanského zákoníku, který se použije i ve vztahu k
podnikateli, pokud to povaha věci nevylučuje;
- se neuplatní ustanovení
občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem nebo mimo
obchodní prostory, zejména ustanovení § 1829 a násl.;
- se výslovně vylučuje
použití § 1924 občanského zákoníku (náhrada účelně vynaložených nákladů při reklamaci) a nárok na náhradu škody způsobené vadným výrobkem dle § 2943 občanského zákoníku, pokud to zákon připouští.
Čl. 2. Sdělení před uzavřením smlouvy
2.1. Informace před
uzavřením smlouvy
Prodávající v
souladu s § 1820 odst.
1 občanského zákoníku sděluje Kupujícímu následující informace:
a) Hlavní vlastnosti zboží
jsou vždy uvedeny u konkrétního zboží na internetových stránkách e-shopu www.tetadrogerie.cz;
b) Identifikační a kontaktní
údaje prodávajícího, včetně adresy pro uplatnění práv z vadného plnění, jsou
uvedeny v čl. 1 těchto VOP;
c) Veškerá práva z vadného
plnění, včetně způsobu uplatnění reklamace a podmínek záruky za jakost, se řídí
Reklamačním řádem („Reklamační řád“), který tvoří Přílohu č. 1 těchto VOP;
d) Náklady na použití
prostředků komunikace na dálku (např. internet, telefon) se neliší od základní
sazby, podle tarifu operátora Kupujícího. Tyto náklady hradí Kupující sám;
e) Kupující je povinen
uhradit cenu zboží:
- buď předem (např. online
platbou kartou),
- nebo při převzetí zboží
(např. na dobírku),
- nejpozději ve lhůtě
stanovené v čl. 4.1 těchto
VOP.
Dostupné možnosti jsou zobrazeny v
rámci objednávkového procesu.
f) Vedle kupní ceny hradí
Kupující rovněž:
- náklady na dopravu,
- případně poplatky spojené
se zvoleným způsobem platby (např. dobírka);
g) Ceny jsou vždy uváděny
včetně DPH a jsou platné v okamžiku odeslání objednávky;
h) Prodávající neuzavírá
smlouvy o opakovaném plnění (např. předplatné nebo automatické dodávky);
i) Kupující, který není
spotřebitel, není oprávněn jednostranně zadržovat platby nebo započítávat své
pohledávky vůči pohledávkám prodávajícího, ledaže to bylo výslovně sjednáno;
j) Podmínky připojené
Kupujícím k objednávce, které jsou v rozporu s těmito VOP nebo je rozšiřují, zužují
či mění, nejsou pro prodávajícího závazné, pokud je výslovně nepřijme při
potvrzení objednávky;
k) V případě odstoupení od
smlouvy nese Kupující náklady na vrácení zboží. Nelze-li zboží vrátit běžnou
poštovní cestou, ponese Kupující i s tím spojené náklady;
l) Kupní smlouva se uzavírá
jako jednorázová, bez opakovaného plnění. Kupujícímu tedy nevzniká žádný
závazek trvající po dobu delší, než je doba potřebná k dodání zboží a úhradě
kupní ceny;
m) Prodávající
prostřednictvím e-shopu neprodává digitální obsah, na který by se vztahovala
ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) a o) občanského zákoníku.
2.2. Poučení o právu odstoupení od smlouvy
Kupující, který je
spotřebitelem, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů
od převzetí zboží, v souladu s § 1829 a násl. občanského zákoníku.
Vzorové
poučení a vzorový formulář pro odstoupení od
smlouvy dle nařízení vlády č. 29/2023 Sb. jsou dostupné zde (ke stažení ve
formátu DOCX nebo PDF)
Čl. 3. Objednávka, uzavření kupní smlouvy
3.1. Použití prostředků
komunikace na dálku
Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku
při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady, které kupujícímu v souvislosti s tím vzniknou
(například náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory), si hradí
kupující sám.
3.2. Objednávka zboží
Kupující objednává zboží prostřednictvím elektronického
objednávkového formuláře na e-shopu.
Pro řádné odeslání objednávky je
nezbytné:
- vyplnit všechna pole
označená jako povinná (zejména identifikační a kontaktní údaje kupujícího,
způsob platby a doručení);
- vyjádřit souhlas s těmito
VOP;
- potvrdit poskytnutí
informací o zpracování osobních údajů.
Objednávkový formulář obsahuje:
- specifikaci objednávaného
zboží (vloženého do nákupního košíku);
- cenu zboží včetně DPH a
všech dalších poplatků;
- cenu dopravy a případných
souvisejících služeb;
- celkovou cenu objednávky.
Kupující odešle objednávku kliknutím na tlačítko s označením
„Objednávám s povinností platby“ nebo obdobným významem. Odesláním
objednávky kupující činí vůči prodávajícímu závazný návrh na uzavření kupní
smlouvy. Přijetím tohoto návrhu ze strany prodávajícího dochází k uzavření
kupní smlouvy a kupujícímu vzniká povinnost uhradit kupní cenu včetně
souvisejících nákladů.
3.3. Kontrola údajů před
odesláním
Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a
opravit údaje uvedené v objednávkovém formuláři, včetně údajů automaticky
převzatých z uživatelského účtu. E-shop poskytuje technické prostředky k
identifikaci a opravě chyb před odesláním objednávky.
Prodávající považuje údaje uvedené v odeslané objednávce za
správné a jejich pravdivost dále neověřuje; prodávající je však oprávněn
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (např. telefonicky nebo
e-mailem), zejména u neobvyklých objednávek (mimořádná hodnota, mimořádné množství,
neobvyklé místo doručení).
3.4. Potvrzení přijetí
objednávky a uzavření smlouvy
Po odeslání
objednávky zašle prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu e-mailem
potvrzení o jejím převzetí; toto potvrzení má pouze informativní povahu a neznamená
přijetí nabídky k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 1740 občanského zákoníku.
Kupní smlouva je
uzavřena v okamžiku, kdy prodávající:
- výslovně potvrdí přijetí objednávky;
nebo
- informuje kupujícího, že zboží
bylo odesláno; nebo
- v případě osobního odběru
informuje kupujícího, že zboží je připraveno k vyzvednutí.
O těchto
skutečnostech bude kupující informován e-mailem.
Po dodání zboží
zašle prodávající kupujícímu e-mailem daňový doklad (fakturu) a potvrzení o
uzavření kupní smlouvy.
3.5. Právo prodávajícího
objednávku nepřijmout
Prodávající je oprávněn objednávku nepřijmout i bez uvedení
důvodu do okamžiku uzavření smlouvy. Prodávající nepřijme objednávku zejména
pokud:
- obsahuje neúplné nebo
nesprávné údaje;
- obsahuje zjevnou chybu (např.
v ceně, popisu nebo vyobrazení zboží; technická či systémová závada);
- zboží není skladem nebo
jej nelze dodat;
- se týká množství zboží,
které zjevně neodpovídá běžné spotřebě;
- kupující v minulosti
podstatně porušil smlouvu s prodávajícím nebo je vůči prodávajícímu v
prodlení s úhradou dluhu.
O nepřijetí objednávky bude kupující informován e-mailem bez
zbytečného odkladu. Pokud již kupující provedl platbu, prodávající bezodkladně
vrátí všechny přijaté částky stejným způsobem, jakým byly uhrazeny; v případě
předautorizace platební karty prodávající zajistí její uvolnění.
3.6. Informativní
charakter nabídky
Veškeré zboží prezentované na internetových stránkách e-shopu
má pouze informativní charakter a nepředstavuje právně závaznou nabídku k
uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Prodávající není povinen
uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží.
V případě nabídky zboží za
zvýhodněnou cenu nebo v časově omezené akci je v e-shopu uvedena informace
o délce trvání této nabídky nebo o množství zboží, na které se akce vztahuje.
Prodávající si vyhrazuje právo omezit maximální množství
zboží, které může být objednáno v rámci jedné objednávky nebo smlouvy
(například v případě slev či výprodejů).
3.7. Neplatné objednávky
Objednávky, které neodpovídají výše popsanému postupu, se
považují za neuskutečněné a nejsou závazné.
3.8. Ceny v jiných
zdrojích
Ceny uvedené mimo sekci „e-shop“ na internetových stránkách
prodávajícího, případně v jiných médiích (katalogy, letáky, reklama, jiné sekce
internetových stránkách prodávajícího apod.), nejsou závazné pro uzavření kupní
smlouvy prostřednictvím e-shopu.
3.9. Věrnostní body
Za každý nákup uskutečněný prostřednictvím e-shopu
www.tetadrogerie.cz získává kupující věrnostní body ve stejné výši jako při
nákupu v kamenné prodejně sítě Teta drogerie.
Čl. 4. Platební podmínky
4.1. Platba za zboží
Kupující je povinen uhradit kupní
cenu nejpozději při převzetí zboží, a to zpravidla jedním z následujících
způsobů:
- předem – prostřednictvím
platební karty online (při dokončení objednávky);
- při převzetí zboží – v
hotovosti nebo platební kartou dopravci (v případě doručení na adresu nebo při vyzvednutí
v místě uložení zásilky);
Dostupné možnosti platby závisí na
zvoleném způsobu dopravy a jsou kupujícímu zobrazeny v průběhu dokončování
objednávky.
Převzetí zboží je možné až po úplné úhradě kupní ceny.
Kupující je rovněž povinen při převzetí potvrdit doklad o dodání zboží svým
podpisem (nebo obdobným způsobem dle pokynů dopravce).
4.2. Náklady na dopravu a
další služby
Společně s kupní cenou je kupující
povinen uhradit prodávajícímu také:
- náklady na dopravu ve
výši uvedené v objednávce;
- případně další náklady za
volitelné služby (např. dobírka, expresní doručení apod.), pokud je kupující
zvolil při objednání.
Prodávající si vyhrazuje
právo měnit výši těchto nákladů a stanovit podmínky, za kterých je doprava
poskytována bezplatně (např. při dosažení určité hodnoty objednávky).
Čl. 5. Dodání zboží
5.1 Způsob a doba dodání
5.2. Prodávající dodá zboží do
místa převzetí zvoleného kupujícím při objednávce. Doba dodání závisí na
zvoleném způsobu dopravy:
- doručení na adresu
kupujícího: obvykle do 2–3 pracovních dnů;
- doručení na prodejnu Teta
drogerie: obvykle do 5–7 pracovních dnů;
- expresní vyzvednutí
Klikni a vyzvedni: zboží je obvykle připraveno do 60 minut během otevírací doby
zvolené prodejny.
5.3. Nepřevzetí zboží a
následky
Pokud kupující nepřevezme zboží v
době doručení:
- zásilka bude uložena
(např. u přepravce nebo na prodejně) po dobu stanovenou dle zvoleného způsobu
dopravy;
- informace o lhůtě k
vyzvednutí obdrží kupující e-mailem (od dopravce nebo prodávajícího).
Kupující výslovně souhlasí s takovým
způsobem uložení zásilky.
Nepřevezme-li kupující zboží ve
stanovené lhůtě, kupní smlouva zaniká. V takovém případě je kupující povinen
uhradit náklady na dopravu a skladování, které prodávajícímu vznikly. Faktura
bude kupujícímu zaslána e-mailem. Povinnost hradit náklady zaniká pouze tehdy,
pokud kupující před dodáním zboží od smlouvy odstoupí.
5.4. Pokud kupující opakovaně
(alespoň dvakrát) nepřevezme zboží, je prodávající oprávněn:
- požadovat náhradu škody
(zejména dopravné, balné, skladné);
- zablokovat možnost platby
na dobírku u účtu kupujícího;
- odmítnout budoucí
objednávky tohoto kupujícího.
5.5. Převzetí zboží a
identifikace objednávky
Dodané zboží je označeno číslem
objednávky, které kupující obdržel e-mailem.
Při převzetí zásilky je kupující
povinen:
- sdělit jméno a číslo
objednávky;
- převzít zásilku;
- podepsat potvrzení o
převzetí (nebo jej potvrdit jinou formou dle dopravce).
Daňový doklad je kupujícímu zaslán
e-mailem (v příloze či s odkazem ke stažení). Registrovaní zákazníci jej najdou
i ve svém profilu v sekci „Poslední nákupy“.
5.6. Kontrola zásilky při
převzetí
Kupující je při převzetí povinen
zkontrolovat obal zásilky a počet balíků:
Pokud je obal poškozen nebo počet
balíků nesouhlasí, má kupující právo zásilku nepřevzít a musí s přepravcem
sepsat zápis o škodě.
Pokud i přes poškození zásilku
převezme, je nutné poškození uvést v předávacím protokolu.
Reklamaci chybějících balíků je nutné
nahlásit v souladu s Reklamačním řádem, jinak nemusí být uznána.
Kontrola zásilky při převzetí se
netýká obsahu zásilky, obsah zásilky si může kupující ověřit po převzetí.
5.7. Kontrola zboží a
reklamace vad
Po převzetí zásilky je kupující
oprávněn zkontrolovat obsah balení a v případě vad zboží kontaktovat
prodávajícího dle podmínek uvedených v Reklamačním řádu.
5.8. Dostupné způsoby
dopravy a výluky odpovědnosti
Všechny aktuálně dostupné způsoby
dopravy, jejich ceny a podmínky jsou uvedeny na internetové stránce e-shopu.
Dostupnost konkrétních služeb se může
měnit v závislosti na dopravních kapacitách nebo dojezdových možnostech.
5.9. Prodávající nenese
odpovědnost za opožděné dodání zboží v případě, že mu ve splnění
povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a
nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Takovou překážkou může
být např. živelní událost, pandemie, ale i výpadek informačního systému nebo jiné
technické problémy.
5.10. Opakované nebo
náhradní doručení
Pokud je nutné zásilku doručovat
opakovaně nebo jinak, než bylo sjednáno v objednávce z důvodů na straně
kupujícího, hradí kupující účelně vynaložené náklady spojené s opakovaným
doručováním.
5.11. Přechod nebezpečí
škody na zboží
Pokud si kupující zboží nepřevezme,
ačkoliv mu prodávající umožnil s ním nakládat, přechází na kupujícího, který
není spotřebitelem, nebezpečí škody na věci (§ 2121 občanského zákoníku).
Vzniklá škoda na zboží nemá vliv na povinnost kupujícího
uhradit kupní cenu, ledaže by škoda vznikla porušením povinností prodávajícího.
Čl. 6. Práva z vadného plnění
6.1. Právní rámec
Práva kupujícího z vadného plnění se
řídí platnými právními předpisy, zejména:
- zákonem č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, v platném znění; a
- zákonem č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, v platném znění.
6.2. Reklamační řád
Není-li těmito VOP nebo kogentními
(donucujícími) ustanoveními zákona stanoveno jinak, řídí se výkon práv z
vadného plnění Reklamačním řádem prodávajícího, který je dostupný ZDE
Reklamační řád obsahuje také základní informace o záruce za
jakost, pokud je na zboží poskytována
Čl. 7. Odstoupení od smlouvy
7.1. Právo na odstoupení bez udání důvodu
Kupující, který je spotřebitelem, má
dle § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy i bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14
dnů.
Tato lhůta začíná běžet ode dne:
- převzetí zboží;
- u smluv na dodání více
druhů zboží nebo více částí – ode dne převzetí poslední dodávky,
7.2. Způsob uplatnění
odstoupení
Kupující může od smlouvy odstoupit
jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči prodávajícímu. Prodávající doporučuje použít
Vzorový formulář pro odstoupení, který je dostupný zde (ke stažení ve
formátu DOCX nebo PDF).
7.3. Formulář či jiné oznámení
o odstoupení může kupující zaslat:
- e-mailem na:
eshop@tetadrogerie.cz, nebo
- poštou na adresu: Teta
drogerie – e-shop, Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice
7.4. Prodávající bez
zbytečného odkladu potvrdí přijetí odstoupení a bude kupujícího informovat o
dalším postupu.
7.5. Vrácení zboží
Kupující je povinen zaslat zboží zpět
prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu: Teta
drogerie – e-shop, Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice.
Zboží nesmí být zasláno na dobírku.
Kupující nese náklady na vrácení zboží.
7.6. Omezení práva
odstoupit
Kupující nemá právo odstoupit od
smlouvy, pokud se jedná o:
- zboží upravené podle
přání kupujícího nebo pro jeho osobu;
- zboží, které podléhá
rychlé zkáze;
- zboží, které bylo po
dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
- zboží v uzavřeném obalu,
které bylo z hygienických důvodů po otevření obalu nevhodné k vrácení (např.
obal zubního kartáčku nebo obličejového krému), pokud jej kupující otevřel.
7.7. Vrácení peněžních
prostředků
Dle § 1832 občanského zákoníku vrátí prodávající kupujícímu bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, všechny přijaté platby
včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou nákladů přesahujících náklady na nejlevnější
způsob doručení nabízený prodávajícím).
Prodávající není povinen vrátit
peníze dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že je odeslal zpět.
7.8. Platba bude vrácena
stejným způsobem, jakým ji kupující uhradil, pokud se smluvní strany nedohodnou
jinak a pokud tím kupujícímu nevzniknou další náklady
7.9. Odpovědnost
kupujícího za snížení hodnoty zboží
Kupující odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku za
snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než
je nutné pro seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
Pokud bude vrácené zboží poškozené,
nekompletní či nadměrně opotřebené, je prodávající oprávněn uplatnit vůči
kupujícímu nárok na náhradu škody, a tuto škodu jednostranně započíst proti
částce určené k vrácení.
7.10. Vrácení dárku
Rozhodne-li se kupující odstoupit od
smlouvy, v jejímž rámci obdržel ke zboží dárek zdarma, je povinen vrátit i
tento dárek.
7.11.
Nevrácení dárku by mohlo
zakládat bezdůvodné obohacení podle § 2991 občanského zákoníku.
7.12.
Zneužití postavení
spotřebitele
Prodávající si vyhrazuje
právo odstoupit od smlouvy s osobou, která při objednání uvede nepravdivě, že
jedná jako spotřebitel, ačkoliv ve skutečnosti jedná v rámci své podnikatelské
činnosti.
Čl. 8. Ochrana osobních údajů, cookies
8.1. Právní základ
zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů se řídí
nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů („GDPR“), které stanoví pravidla zpracování a práva
subjektů údajů.
Osobní údaje jsou zpracovávány
zejména na těchto právních základech dle čl. 6 odst. 1 GDPR:
- plnění smlouvy (např.
vedení účtu, vyřízení objednávky);
- splnění právní povinnosti
(např. účetnictví, daně, reklamace);
- oprávněný zájem (např.
ochrana práv, základní přímý marketing vlastním zákazníkům);
- souhlas (např. volitelná
obchodní sdělení, analytické/marketingové cookies).
8.2. Správci osobních
údajů
Prodávající (Teta drogerie a lékárny
ČR s.r.o.) zpracovává osobní údaje jako samostatný správce v rozsahu svých
zákonných a smluvních povinností (zejména účetnictví a daně, reklamace a
uplatnění práv z vadného plnění, plnění právních povinností v oblasti
bezpečnosti výrobků a obrana práv).
Jde-li o dodání formou „Klikni a
vyzvedni“ zpracovává osobní údaje jako samostatný správce v rozsahu svých
zákonných a smluvních povinností (zejména účetnictví a daně, reklamace a
uplatnění práv z vadného plnění, plnění právních povinností v oblasti
bezpečnosti výrobků a obrana práv) i Prodávající KAV, který zboží kupujícímu
dodal.
Provozovatel e-shopu (Solvent ČR s.r.o.) je správcem osobních
údajů zpracovávaných v souvislosti s provozem e-shopu, uživatelskými účty,
objednávkami, zákaznickou podporou, marketingem e-shopu a věrnostním programem Teta
klub.
Bližší informace o jednotlivých
zpracováních, o právech kupujících a o způsobech jejich uplatnění jsou v Informaci
o zpracování osobníc údajů dostupné zde.
8.3. Zjišťování spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky
Prodávající zjišťuje spokojenost kupujících s nákupem
prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do
něhož je e-shop zapojen. Tyto dotazníky jsou zasílány po každém nákupu, a to:
- na základě oprávněného
zájmu prodávajícího podle čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR;
- v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti;
- pokud kupující zasílání
těchto dotazníků neodmítne.
Za uvedeným účelem předává prodávající e-mailovou adresu
kupujícího a informace o zakoupeném zboží provozovateli portálu Heureka.cz
(Heureka Group a.s., IČ: 07822774, sídlem Karolinská 706/3, Karlín, 186 00
Praha 8), který vystupuje jako zpracovatel osobních údajů. Tyto údaje nejsou
poskytovány žádné třetí osobě pro její vlastní marketingové účely.
Kupující může zasílání dotazníků kdykoli odmítnout
prostřednictvím odkazu uvedeného v každém takovém e-mailu. V případě odmítnutí
již dotazníky nebudou dále zasílány.
Prodávající neověřuje pravost spotřebitelských recenzí
zveřejněných u jednotlivých produktů. Pokud je recenze označena jako „ověřená“,
vychází toto označení z nákupu uskutečněného prostřednictvím zákaznického účtu
nebo z programu „Ověřeno zákazníky“ provozovaného třetí osobou.
8.4. Cookies
Zásady používání souborů cookies, včetně nastavení preferencí
a správy souhlasu, jsou dostupné zde: https://www.tetadrogerie.cz/ochrana-osobnich-udaju
Čl. 9.Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
9.1.Kontaktní údaje pro
dotazy a stížnosti
Kupující se může se svými dotazy,
podněty či stížnostmi obrátit na prodávajícího:
- telefonicky na zákaznické
lince: 296 335 552 (v pracovní dny od 8:00 do 16:30); nebo
- e-mailem na adrese:
eshop@tetadrogerie.cz.
9.2. Mimosoudní řešení
spotřebitelských sporů
V souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992
Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, informuje prodávající kupujícího
o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Kupující má právo obrátit se na
příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v případě, že se
spor ze spotřebitelské smlouvy nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou. Toto právo
má kupující tehdy, pokud:
- k plnění dochází na území
České republiky; nebo
- plnění souvisí s
podnikatelskou činností provozovanou na území České republiky.
Příslušným subjektem pro mimosoudní
řešení sporů je zejména:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1
www.adr.coi.cz
E-mail: adr@coi.cz
Není-li právními předpisy stanoveno jinak, může kupující
podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu nejpozději do 1 roku ode dne,
kdy uplatnil své právo u prodávajícího poprvé.
Čl. 10. Závěrečná ustanovení
10.1. Neplatnost jednotlivých
ustanovení
Pokud by některé ustanovení těchto
VOP bylo nebo se stalo neplatným či neúčinným, nemá to vliv na platnost a
účinnost ostatních ustanovení. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení se
uplatní takové ustanovení, které je platné, účinné a které svým obsahem a
účelem nejvíce odpovídá původnímu záměru.
10.2. Rozhodné právo a
řešení sporů
Právní vztahy mezi prodávajícím a
kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
Veškeré spory vzniklé ze smlouvy nebo
těchto VOP, případně v souvislosti s nimi, které se nepodaří vyřešit smírně,
budou s konečnou platností rozhodovány příslušnými obecnými soudy České
republiky.
Pokud má smluvní vztah mezinárodní
prvek, strany sjednávají jako rozhodné právo České republiky a jako příslušné
soudy České republiky.
10.3. Změny VOP
Prodávající si vyhrazuje právo tyto
VOP kdykoli změnit či doplnit, a to zejména v důsledku změn právních předpisů
nebo provozních potřeb.
Aktuální znění VOP je vždy zveřejněno
na internetové stránce www.tetadrogerie.cz.
Pro kupujícího je závazné znění VOP
platné ke dni odeslání objednávky, pokud není mezi stranami písemně dohodnuto
jinak.
Změna VOP nemá zpětný účinek a nemá
vliv na práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění.
10.4. Jazykové znění
VOP a kupní smlouva jsou uzavírány v
českém jazyce. V případě, že jsou obchodní podmínky či jiné informace
poskytnuty v jiném jazyce, je rozhodující česká jazyková verze.
10.5. Archivace smlouvy
Uzavřená kupní smlouva je uložena u
prodávajícího v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Na žádost
kupujícího spotřebitele může prodávající poskytnout kopii uzavřené smlouvy.
10.6. Účinnost VOP
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 6.10.2025