Nakupujte dle kategorie
Úvod Eshop Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) prodávajícího Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ 261 48 579, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 74545.

Zpracování objednávek věnujeme maximální potřebnou péči a důsledně kontrolujeme celý proces. I přes naši snahu může dojít k tomu, že nebudete oprávněně zcela spokojen s vyřízením objednávky. Pro tyto případy platí tento Reklamační řád. V případě dodání zboží s vadami, které nebyly zjevné při převzetí zboží, máte jako zákazník nárok uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, lhůta viz text dále, a to výhradně u Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 25092  Šestajovice, IČ 26148 579
 

Praktická část

Reklamaci je možné zaslat poštou na adresu sídla prodejce. K vyřízení reklamace budeme potřebovat doklad prokazující, že jste zboží zakoupili v Eshopu Teta drogerie (postačí i číslo objednávky nebo číslo účtenky).

Prodávající doporučuje kupujícímu následující postup:
 

A. Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění online reklamačního formuláře.

 
NEJSNAŽŠÍ A NEJRYCHLEJŠÍ ZPŮSOB!
  1. Vyplňte online reklamační formulář – je to nejrychlejší způsob, jak nám o reklamovaném zboží můžete dát vědět. Do emailu Vám obratem přijde potvrzení o založení reklamace včetně reklamačního čísla.
  2. Zabalte reklamované zboží a nezapomeňte označit balík přiděleným reklamačním číslem. V tomto případě nemusíte nic tisknout a do balíku přikládat opis účtenky nebo objednávky, je totiž již součástí online formuláře.
  3. Zašlete balík na naší adresu:
             Reklamační oddělení – Eshop
             č.reklamace (v případě vyplnění rekl. formuláře online)
             Teta drogerie
             Poděbradská 1162
             250 92 Šestajovice


            Upozorňujeme, nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu reklamace budete průběžně informování emailem, případně se s Vámi spojíme telefonicky.
 

B. Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění klasického papírového reklamačního protokolu.

C.  Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění online formuláře za asistence zákaznické linky  

Formální část

I. Jakost při převzetí

II. Reklamace v případě záručních vad

III. Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

IV. Urgence nedodaných zakázek

V. Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.5.2018
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
 

Na infolince jsme vám k dispozici
v pracovní dny 8:00 - 16:30

Do jakého seznamu chcete produkt přidat?
Maximální cena objednávky je 10 000 Kč.
Prosím odeberte některou z položek pro dokončení nákupu.