Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Vlasy 4 triky pro dokonalé vlasy po cvičení

4 triky pro dokonalé vlasy po cvičení

4 triky pro dokonalé vlasy po cvičení

28. září 2018 od Karolína Hornová

28. září 2018 3 minuty čtení
Připravil/a Karolína Hornová

Jak udržet vlasy během cvičení v co nejlepší kondici a jak být i po opuštění fitness centra spokojená se svým vzhledem? Máme pro vás čtyři jednoduché kroky, díky kterým vám vlasy po cvičení neudělají těžkou hlavu.
Sdílet na facebooku Sdílet na Twitter Sdílet na Pinterest Emailem
Znáte to: běžíte do fitka, ale pak ještě něco máte nebo prostě nemáte náladu mýt si vlasy ve společných sprchách a tahat s sebou kromě hromady věcí na cvičení ještě šampon, kondicionér či masku. To úplně chápeme – občas to máme stejně. Co s tím?


1. Důkladná příprava

Stejně jako se připravujete na cvičení – rozcvičujete se, zahříváte a protahujete, měly byste připravit i své vlasy. Nemusí se vyplatit cvičit s rozpuštěnými vlasy, které se lepí na zpocenou kůži a také mnohem snadněji zacuchají. Základ je udržet vlasy co nejdál od pokožky.

U krátkých vlasů pomůže tenká čelenka a sponky, u delších drdůlek, vytvořený třeba pomocí skvěle držící spirálové gumičky. U dlouhých je dobrou variantou pevný ohon s více gumičkami po celé délce nebo francouzský cop, případně doplněný o tenkou sportovní čelenku.

účes do fitka

2. Péče po cvičení

Po cvičení máme dvě možnosti – pokud počítáme s tím, že si vlasy budeme mýt po příchodu domů nebo druhý den ráno, můžeme je nechat v některém ze zmíněných účesů – to platí především pro dlouhé vlasy. Pokud jsme se daly záležet třeba právě s francouzským copem, vypadá účes patrně velmi dobře i po cvičení. Z fitka můžeme odejít úplně bez starostí.

Druhou možností je jisté osvěžení vlasů, které ale může proběhnout i bez mytí. Jak na to?
  • Vlasy po příchodu do šatny ihned rozpusťte, načechrejte, a běžte do sprchy. Po dobu sprchování si udělejte jen volný drdol, třeba pomocí spony.
  • Po sprše vlasy opět rozpusťte, načechrejte s hlavou dolů a použijte fén, kterým zpocené vlasy lehce dosušíte. Nebude tak hrozit přílišné zplihnutí.
  • Pokud není efekt uspokojivý, použijte suchý šampon (vyrábí se i v cestovní velikosti a je skvělým doplňkem fitness výbavy– stříkejte ho zhruba z dvaceti centimetrů na oddělené prameny vlasů, které natáhnete v ruce. Používejte ho jen ke kořínkům a na prvních maximálně pět centimetrů délky vlasů. Nechce chvíli působit a lehce pročešte nebo protřete suchým ručníkem.
fitness ženaTip redakce:
Suchý šampon Batiste Original vlasy skvěle instantně „umyje“ a dodá jim i žádaný objem. Navíc se vyrábí i v praktickém cestovním balení! Nebo NIVEA Suché šampony  pro okamžité osvěžení, které najdete hned ve dvou odstínech pro světlejší a tmavší tón vlasů.


3. Vhodný styling

Pokud nechcete z fitka odcházet s rozpuštěnými vlasy, zvolte vhodný „fitness look“ – tedy z takto připravených vlasů vytvořte účes, který nebude složitý na „výrobu“ a bude vypadat upraveně. Jaké jsou možnosti?
  • Dokonale hladký, vyčesaný ohon: na uhlazení rozlétaných vlasů kolem hlavy můžete použít lak na vlasy nebo stylingový gel v malém balení.
  • „Messy bun“ neboli nedbalý drdol, kterého je plný Instagram: stačí vlasy lehce natupírovat nebo načechrat prsty, stočit na temeni hlavy a obtočit gumičkou – nejlépe drží ta spirálovitá.
  • Francouzský cop: je trošku náročnější na provedení, ale po troše cviku ho zvládne vykouzlit každá - tento nadčasový účes vypadá dobře z hladkých, jemných, vlnitých i hustých vlasů a po aplikaci suchého šamponu se vytváří nejlépe, protože vlasy nekloužou.
  • Doplňky jako sponky, skřipečky nebo čelenky se skvěle hodí pro krátké vlasy, ale i v případě předchozích účesů: tenká barevná sportovní čelenka vám pomůže doladit sportovní vzhled, využít ale můžete třeba i elegantnější šátek, uvažte ho zespodu a zavažte na straně nad čelem - tento prvek se hodí jak ke krátkým vlasům, tak k drdolu nebo copu, a navíc s ním zakryjete linii vlasů, která bývá po cvičení problematická a „připláclá“.
drdol krok za krokemTip redakce:
Před vytvořením drdolu nebo francouzského copu zkuste použít tzv. Sea Salt Spray, který vlasy načechrá a zdrsní a bude se s nimi lépe pracovat. Výborný je třeba Aussie Beach Waves.


4. Chladná hlava

Doslova i přeneseně – když je vám při cvičení horko a pokožka hlavy se potí, podepíše se to na objemu účesu. Vybírejte fitko, ve kterém není přílišné horko a po cvičení zchlaďte obličej a celé tělo studenou sprchou. Ihned se teple neoblékejte, a pokud je venku chladno, snažte se při odchodu pozvolna aklimatizovat. Pokud váš účes není úplně podle vašich představ, nezoufejte a mějte především dobrý pocit z toho, co jste pro sebe udělala. Vlasům to vrátíte doma pořádným umytím.
 

Zdroj foto: Shutterstock

Připravil/a pro vás Karolína Hornová

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

Účesy z krátkých vlasů: Vyberte si!

Vlasy 22.dubna 2018 od Eva Suchomelová

139 3


Zázračná séra na vlasy: Vybrali jsme za vás

Vlasy 22.září 2018 od Karolína Hornová

93 2


Oživte svůj účes aneb Ofina sluší každé ženě!

Vlasy 19.září 2018 od Karolína Hornová

17 0

Vybrali jsme pro Vás

x
Využijte výhodných cen Teta klubu.
Přihlaste se.