Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo Boj za krásnější ňadra!

Boj za krásnější ňadra!

Boj za krásnější ňadra!

21. října 2019 od Jana Kantorová

21. října 2019 3 minuty čtení
Připravil/a Jana Kantorová

Prsa snů by snad chtěla každá žena. A nejde ani tak o jejich velikost jako spíše o tvar a vzhled. Nejste-li spokojené se svými ňadry, pak nemusíte hned navštěvovat plastického chirurga. Stačí jen vyzkoušet tyto tipy.
Ňadra patří sice mezi nejsvůdnější partie ženského těla, alespoň z mužského pohledu, ale ve většině případů podléhají spíše kritice svých majitelek. Ale věděly jste například, že prsa stárnou o tři roky později než jiné partie těla? Pak je potřeba se na ně pořádně zaměřit.

1. Masáže prsou

Jakmile do své denní rutiny zapojíte pravidelnou masáž celého dekoltu, jste na nejlepší cestě za krásnými ňadry. Navíc do masáže můžete zapojit i svého partnera. Masáž se provádí jemnými pohyby od samotných prsou a dekoltu až nahoru ke krku a bradě. Pozor ale, vynechte bradavky. Při masáži pak můžete masírovat hmatem ve tvaru osmičky, kdy pomocí obou dlaní obkreslujete kolem ňader pomyslnou osmičku. Jen pětiminutová masáž zvyšuje krevní oběh a dochází při ní k uvolnění hormonů, které jsou zodpovědné za růst prsou. K masáži můžete používat krémy či oleje, například NIVEA Výživný tělový olej Body Oil (koupit v e-shopu) nebo Purity Vision Bio prémiové bambucké máslo (koupit e-shopu).

2. Cvičením k pevnému poprsí

Správné cviky pomáhají ženám prsa nadzvednout, zpevnit, a někdy dokonce i zvětšit. Nejdůležitějším cvikem jsou určitě kliky, které pomáhají posilovat svalové skupiny, které vzhled ňader přímo ovlivňují. Opticky tak prsa mohou vypadat větší. Nezapomínejte také posilovat zádové svaly, díky kterým pak dosáhnete dobrého držení těla.


A jak posílit prsní svaly:

  • Spojte dlaně před hrudníkem, deset vteřin je tlačte proti sobě a povolte. Několikrát opakujte.
  • Dejte ruce v bok, dlaně nechte na bocích a lokty přibližte za tělem co nejvíce k sobě. Znovu několikrát opakujte.

3. Prádlo, které drží

Cvičení prospívá tělu i mysli. Správně provedené cviky zároveň působí pozitivně i na samotná prsa. Ale pozor – prsa laicky řečeno musí prostě držet. Jen při běžné chůzi se ňadra pohnou o 33 % ze své původní pozice. Při běhu či jiném sportu mohou pak přímo poskakovat, což může vést ke ztrátě pevnosti ňader, jejich prověšování a vzniku strií. Základem je tedy nošení kvalitní podprsenky a na sport pak sportovní podprsenky. Ta dobrá zabrání z velké části nechtěným pohybům prsou. Při výběru podprsenky jsou nejdůležitější dva parametry: velikost obvodu a košíčků. A jako první při zkoušení zkontrolujte, že je zapínání ve stejné výšce jako spodní přední díl. Podprsenka se také nesmí ani zařezávat, ani padat.

4. Mazat, mazat, mazat

Stejně jako o obličej je potřeba pečovat i dekolt. Teď už můžete najít i speciální kosmetiku, která o dekolt a prsa pečuje, zároveň je zpevňuje a zabraňuje také vzniku strií. Zpevňující krémy většinou pracují na bázi aktivních látek (koenzym Q10, aminokyseliny, výtažky ze sóji apod.), které zpevňují vazivo a zvyšují pružnost a pevnost pokožky. Ideálně se na prsa i celé tělo bude hodit NIVEA Zpevňující tělový olej Q10 Plus (koupit v e-shopu), který navíc působí i proti striím. Kosmetický přípravek určený hlavně pro zpevnění prsou by měl obsahovat vitamin C, například NIVEA Výživné zpevňující tělové mléko Q10 + Vitamin C (koupit v e-shopu) nebo Ameté Tělové mléko Firming Q10 (koupit v e-shopu), retinol a vitamin B3.
Tip redakce:
Na větší vznik vrásek v dekoltu má vliv i poloha, ve které nejčastěji spíte. Spánek na boku může u žen s větším poprsím způsobit svislé vrásky. To, jak spíte, neovlivníte, i když se možná budete snažit. Ale existuje už speciální protivrásková podprsenka na spaní, která má místo klasických košíčků vypolstrovaný střed mezi ňadry.

5. Jídelníček především

Genetika a kosmetická péče jsou pro krásný vzhled prsou velmi důležité, ale ještě důležitější je strava, která pevnost a pružnost ňader dokáže také v mnohém ovlivnit. Prsa jsou tvořena z tukové tkáně, proto je dobré dodat do jídelníčku ty zdravé tuky v podobě tučných ryb (např. losos, makrela), avokáda, olivového oleje. Slunečnicová, sezamová nebo lněná semínka jsou pak bohatá na fytoestrogeny, tedy látky rostlinného původu, které se podobají ženskému hormonu estrogenu. Najdete je i v luštěninách, jablcích, rajčatech, vajíčkách nebo v sóje.
Tip redakce:
Bohatým zdrojem zdravých tuků je také burákové máslo. Když vyberete takové, které není plné cukru, pak občasných mlsáním prospějete i svým ňadrům.

Připravil/a pro vás Jana Kantorová

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

Které chloupky bychom (ne)měli vytrhávat?

Tělo 18.října 2019 od Karolína Hornová

139 0


Znáte potraviny, které neohřívat v mikrovlnce?

Tělo 8.října 2019 od Lucie Ulmanová

73 2


Co dokáže skořice?

Tělo 30.října 2019 od Karolína Hornová

102 1

Vybrali jsme pro Vás

x