Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo 5 vychytávek, které vám na jaře pomohou zhubnout

5 vychytávek, které vám na jaře pomohou zhubnout

5 vychytávek, které vám na jaře pomohou zhubnout

7. dubna 2018 od Jana Kantorová

7. dubna 2018 3 minuty čtení
Připravil/a Jana Kantorová

Hubnutí je na jaře tématem číslo jedna. Všichni chceme skvěle vypadat v nadcházející letní sezoně. Máme pro vás skvělé vychytávky, které vám v honbě za vysněnou postavou mohou pomoci. A to nejen na jaře.
Sdílet na facebooku Sdílet na Twitter Sdílet na Pinterest Emailem

1.   Chytré náramky

Jsou ideální pro tzv. chodce. Snadno spočítají, kolik kroků za den ujdete, a poštouchnou vás ve chvíli, kdy si myslí, že už neaktivně sedíte příliš dlouho. Fitness náramky měří počet ušlých kroků, délku spánku a také kalorie, které pohybem spálíte během dne. Jsou ale i takové, které navíc zhodnotí kvalitu vašeho spánku, probudí vás v ten pravý okamžik, a hodnotí i kvalitu a délku času, po který byste během dne měli být aktivní. Získáte tak skoro doslova „osobního trenéra“, který bude mít perfektní přehled o vaší denní pohybové aktivitě.

sporttester

2.   Sporttestery

Díky fitness náramkům můžete měřit pohybovou aktivitu během dne, ale potřebujete-li přesnější analýzu pohybu, co se týče délky, průměrné rychlosti, nastoupaných metrů, pater, a navíc to ještě všechno sdílet s přáteli, pak se vám mnohem více budou hodit sporttestery. V případě pohybu mluvíme konkrétně o běhu, kde už krokoměr nestačí. Takové sportovní hodinky zaznamenávají aktivitu po celý den, snímají srdeční tep a mají v sobě zároveň také GPS, díky které změří uběhnutou vzdálenost, rychlost i čas. Pro lepší snímání srdečního tepu je dobré pořídit si tzv. hrudní pás, i když má většina hodinek zabudované čidlo přímo na zápěstí. Navíc některé typy hlídají kvalitu spánku, na základě údajů vám pak určí, i kdy a jak se hýbat. Všechno záleží přímo na vašich preferencích a dané aktivitě, kterou budete chtít vykonávat.

Tip redakce:
Kvalitnější sporttestery už v sobě mají zabudovanou také funkci změny sportu. Pod palcem tak můžete mít nejen běh, ale i jízdu na in-linech, na kole, na lyžích, nebo třeba i posilování. A kromě toho myslí i na dobu, kterou musíte před a po sportu regenerovat.

 

3.   Mobilní aplikace

Chytrý telefon má v dnešní době už téměř každý. Kromě možnosti připojit se na sociální sítě nebo různých beauty aplikací, zaměřených na líčení i módu, v sobě ale skrývá i skvělého pomocníka. Třeba právě při hubnutí. Existuje totiž velké množství aplikací, které vám pomohou s hubnutím. Kromě tradičních běžeckých aplikací, jako je Endomondo nebo Runtastic, můžete najít i takové, jež budou počítat vaše kroky, pomáhat vám s jídelníčkem, hlídat BMI apod. Například mobilní aplikace Lose it! umí počítat kalorie na základě hmotnostních údajů, které do ní zadáte. Budete tak mít pod kontrolou, kolik toho denně můžete sníst. Na podobném principu funguje i aplikace Kalorické tabulky. Aplikace Diet Assistant vám pak sestaví osobní hubnoucí plán a bude simulovat výživového odborníka. Nepatříte-li mezi běžce, pak se vám může hodit „chodicí“ pomocník s názvem Walking Diet, který funguje jako krokoměr. Zároveň vám ale poradí na základě vaší výšky, váhy a věku, kolik kroků byste denně měli ujít. K tomu všemu nakonec aplikace PumpUp může nahradit osobního fitness trenéra, když vám po zadání cíle a úrovně navrhne cvičení přímo pro vás na míru.

zelené potraviny

4.   Superpotraviny

Vyvážený a pestrý jídelníček je samozřejmostí při jakékoli snaze o hubnutí. Navíc, když zařadíte některé konkrétní potraviny, můžete spalování kalorií urychlit. V rámci komplexnosti je tak dobré zaměřit se při hubnutí i na tzv. superfoods nebo doplňky stravy, které nastartují metabolismus, urychlí spalování nebo třeba snižují hladinu cholesterolu. Takovým pomocníkem mohou být například Allnature Chia semínka, která můžete přidávat třeba do jogurtů nebo ovesných kaší. Chlorella, sladkovodní řasa, pak patří mezi zelené potraviny, jejíž účinek spočívá v očistě organismu. Užívat ji můžete ve formě tabletek, a to například Naturline Chlorella Japan Forte. Chcete-li redukci tělesné hmotnosti ještě podpořit, pak by se vám třeba mohly hodit různé doplňky stravy, například Maxivita Superlinie, tabletky které obsahují antioxidanty a látky podporující hubnutí.

zpevňující krémy

5.   Kosmetika

Posledním pomocníkem při ztrátě centimetrů v problematických partiích, jako je břicho, zadek a stehna, mohou být různé kosmetické výrobky. Jde převážně o tvarující a zpevňující krémy nebo přípravky, které podpoří spalování tuků při pohybové aktivitě. Vhodné kosmetické výrobky mohou pomoci s redukcí strií, ale také s vypnutím pokožky. Na bříško můžete vyzkoušet Dermacol Enja Slim zeštíhlující gel a na hýždě gel stejné značky s názvem Enja lift vypínací gel. Aby byl účinek sportovní aktivity co nejviditelnější, je potřeba pokožku po cvičení vyživovat a hlavně zpevňovat. To umí například Garnier Firming Care zpevňující tělové mléko. Nezapomínejte na péči ani před a po sportovní aktivitě. Zkuste si před samotným cvičením na tělo namazat sérum, které stimuluje pohyb lymfy, a tím i proces odbourávání tukových buněk. V tomto případě třeba Eveline Cosmetics Slim Extreme 4D Body Detox Coffee tělové sérum
 

Zdroj foto: Shutterstock

Připravil/a pro vás Jana Kantorová

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

Bolavá záda? Ulevte jim!

Tělo 15.září 2018 od Eva Suchomelová

174 0


„Nezdravé“ potraviny, které byste měla jíst!

Tělo 8.září 2018 od Pavla Maříková

262 0


Co o vás řekne barva laku na nehty?

Tělo 21.října 2018 od Helena Hladíková

84 0

Vybrali jsme pro Vás

x
Využijte výhodných cen Teta klubu.
Přihlaste se.