Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo 20minutové cvičení na doma: Zvládnete jej i vy!

20minutové cvičení na doma: Zvládnete jej i vy!

20minutové cvičení na doma: Zvládnete jej i vy!

8. dubna 2019 od Pavla Maříková

8. dubna 2019 3 minuty čtení
Připravil/a Pavla Maříková

Co si budeme povídat, času nemá nikdo příliš nazbyt. Pokud ale nechcete cvičení úplně šidit a vynechat, zacvičte si doma! Ušetříte čas i peníze za posilovnu a přitom perfektně procvičíte celé tělo. Máme pro vás pět cviků, díky kterým krásně zformujete postavu, a to třeba přímo ve svém obýváku.
Sdílet na facebooku Sdílet na Twitter Sdílet na Pinterest Emailem

výpad vzadVýpad vzad

Postavte se do vzpřímeného stoje, zpevněte střed těla a ruce dejte v bok. Proveďte výpad vzad a pokuste se udržet minimálně pravý úhel v kolenou. Zatněte hýžďové svaly a vraťte se zpět do výchozí pozice. Totéž proveďte i na druhou stranu. Střídavě opakujte 16x, pak si odpočiňte a proveďte ještě dvě další série vždy po 16 opakováních.

Co formujete: zadek, stehna

posilování břicha

Criss cross vleže na zádech

Položte se na záda, pokrčte kolena a ruce dejte za hlavu. Nohy zvedněte mírně nad zem. Nadechněte se a střídavě se přitahujte a vytáčejte k pravému a levému kolenu. Po celou dobu se snažte udržet pevné břicho a pravidelně dýchejte. Lokty směřují po celou dobu ven, nepřitahujte je k uším. Opakujte 20x ve třech sériích.

Co formujete: šikmé břišní svaly, pas

plank

Plank (prkno)

Opřete se o ruce (předloktí) a klekněte si na kolena. Aktivujte střed těla a kolena zvedněte a protáhněte nohy do dálky. Celé tělo je nyní v jedné přímce. Důležité je neprohýbat záda a břicho držet stále zpevněné. Vydržte cca 20 vteřin, pak se vraťte zpět na kolena a odpočiňte si. Vyzkoušejte alespoň 3x po sobě.

Co formujete: břišní svaly, core

zvedání boků

Zvedání boků

Položte se na záda a pokrčte kolena. Chodidly se pevně opřete o zem. Zatněte hýžďové svaly a zvedněte boky nad zem. V horní pozici vydržte několik vteřin a pak se vraťte zpět na zem. Toto opakujte alespoň 16x ve třech sériích.

Co formujete: hýžďové svaly, zadní stranu stehen

loďka

Loďka

Posaďte se a přitáhněte k sobě kolena. Srovnejte rovnováhu (sedíte pouze na sedacích kostech) a zvedněte lýtka tak, aby se dostala do rovnoběžné polohy se zemí. Pak protáhněte i ruce před sebe a vydržte alespoň 10 vteřin. Pozor, abyste se nehrbili nebo naopak neprohýbali záda.

Co formujete: hluboké břišní svaly
 

Zdroj foto: Shutterstock

Připravil/a pro vás Pavla Maříková

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

6 triků pro ploché bříško. Vyzkoušíte je?

Tělo 23.dubna 2019 od Pavla Maříková

365 0


Přírodou proti pocení: Existuje účinná ochrana?

Tělo 28.května 2019 od Helena Hladíková

84 4


Před dovolenou: Jak zhubnout poslední tři kila?

Tělo 17.května 2019 od Jana Kantorová

77 0

Vybrali jsme pro Vás