Nakupujte dle kategorie

Inspirace

Novinky Naše značky Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo Pilates cviky: Zbavte se faldíků na břiše

Pilates cviky: Zbavte se faldíků na břiše

Pilates cviky: Zbavte se faldíků na břiše

23. září 2019 od Pavla Maříková

23. září 2019 4 minuty čtení
Připravil/a Pavla Maříková

Pilates je jeden z nejúčinnějších stylů cvičení, díky němuž můžete dosáhnout vytoužené postavy. Výhodou Pilates je i fakt, že si ho můžete zacvičit kdekoliv – klidně i doma v obýváku. Vybrali jsme pro vás 5 cviků zaměřených právě na břicho, které určitě hravě zvládnete.

Protáhněte se

Začněte protažením. Posaďte se do sedu a jednu nohu protáhněte do dálky, druhou pokrčte. Nadechněte se a vytáhněte celé tělo do strany do dálky. Úklon provádějte vždy s výdechem. Totéž pak proveďte na druhou stranu.

Tip redakce:
Protahujete trup, záda a svaly v oblasti pasu.

Stříhání nohama

Lehněte si na záda a protáhněte nohy do dálky. Zvedněte hlavu a horní část zad a přitáhněte k sobě jednu nohu (nemusí být úplně propnutá). Nadechněte se a s výdechem nohy vystřídejte. Opakujte cca 10x, pokud zvládnete, klidně i víckrát.

Tip redakce:
Jde o velmi účinný cvik na ploché bříško.  

Plank na boku

Opřete se o ruku a zvedněte boky tak, že celé tělo bude v jedné přímce. Nohy mohou být položené přes sebe nebo jedna za druhou. Zpevněte celé tělo a upažte. V této pozici vydržte cca 10 vteřin a pak totéž proveďte na druhou stranu.

Tip redakce:
Komplexní cvik, který posílí celé tělo včetně hlubokých břišních svalů.

Vzpor a protažení do dálky

Klekněte si na kolena a opřete ruce pod rameny. Protáhněte jednu paži vpřed a opačnou nohu vzad. Celé tělo tvoří jednu přímku – včetně hlavy. Vydržte cca 10 vteřin a pak vraťte zpět. Vystřídejte strany.

Tip redakce:
Tímto cvikem procvičíte především svaly podél páteře, tzv. vzpřimovače.

Criss-cross

Položte se na záda a ruce složte za hlavu. Pokrčte jedno koleno a vytočte směrem k němu celé tělo. Nadechněte se a proveďte totéž na druhou stranu. Střídavě tedy přitahujete koleno a loket, koleno a loket.

Tip redakce:
Chcete štíhlý a pevný pas? Cvičte právě tento cvik!

Zdroj foto: Shutterstock

Připravil/a pro vás Pavla Maříková

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Vybrali jsme pro Vás

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30

x
Vypočítej mi slevu
Získat za body
Zavřít