Nakupujte dle kategorie

Inspirace

Novinky Naše značky Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod O nás Historie Teta drogerie

Historie Teta drogerie

Drogerie Teta — Náš příběh

Když se řekne "Teta", vybavíte si pravděpodobně hned prodejnu, kterou máte poblíž. Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem byste našli 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Máme zastoupení i na Slovensku. Co ale bylo na samotném začátku? Historie společnosti Solvent, která značku provozuje, sahá do roku 1992. Původně to byla malá firma založená nadšenými studenty ze Žamberka, kteří si chtěli vydělat peníze na vybavení pro svou rockovou skupinu. Čtvrt století tvrdé práce mnoha lidí se zúročila - a přinesla stávající výjimečnou pozici na trhu. To, že máte Tetu tak rádi, je pro nás tím největším potěšením i závazkem zároveň.

2020

  • nová reklamní kampaň s názvem Došlo vám to, která představuje Tetu jako místo pro ještě příjemnější zážitek z nákupu
Přehrát video

2017

  • spouštíme novou marketingou kampaň
Přehrát video

2016

  • v září se dostáváme k magickému číslu 500 prodejen v novém designu Teta                        
  • v dubnu se loučíme s původním starým logem a vedle sítě prodejen s novým logem vzniká nová sít drogerií - Top drogerie. www.topdrogerie.cz

2015

  • máme již 400 prodejen s novým logem
  • obhajujeme titul Obchodníka roku v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií, čímž navazuje na vítězství z předchozích let. Byla oceněna 1. místem i v kategorii Věrnostní program roku
  • vzniká Facebooková stránka facebook.com/tetadrogerie
  • osvěžující kůrou prochází velká část našich privátních značek a vznikají značky nové
  • v reklamní kampani oslovujeme maminky 
Přehrát video

2014

  • 200 prodejen s novým logem
  • spouštíme marketingou kampaň
Přehrát video

2013

  • otevíráme první prodejny pod novým logem Teta        
  • startujeme přestavbu prodejen, která svým rozsahem nemá v České republice obdoby  
  • měníme celkový design prodejen
  • rozšiřujeme sortiment dekorativní kosmetiky, parfémů a dětských produktů
  • vznikají unikátní líčící koutky s dvojím osvětlením - pro denní a večerní líčení, k tomu jsou zdarma k použití tampony a odličovací mléko
  • nabízíme k nákupu kávu - pro členy klubu Teta je zdarma 
  • novinka pro členy Teta klubu lifestylový magazín plný slev – Teta magazín
  • získali jsme ocenění Věrnostní program roku v soutěži Obchodník roku

2012

  • kupujeme české pobočky německé sítě Schlecker (je to poprvé v regionu střední Evropy, kdy lokální podnikatel koupil část nadnárodního řetězce)
  • tímto krokem se Teta rozrůstá na celkem 800 maloobchodů
  • získáváme dostupnost i ve velkých městech, kde do té doby značka Teta citelně chyběla

2008 - 2011

V roce 2008 se na Slovensku úspěšně rozbíhá maloobchodní síť Teta-SK, která dnes provozuje přes 200 prodejen - mezitím v České republice rozvíjíme tyto aktivity: fungujeme jako velkoobchod, distribuujeme významné výrobce do celého nezávislého trhu, jsme servisní organizace pro maloobchod (franšízy Teta Klub), věnujeme se maloobchodu (zavedení nového pilotního konceptu Teta Krása), a vyrábíme také vlastní značky pro nezávislý trh.

2005 - 2007

  • v letech 2005 - 2006 stavíme vlastní centrálu a logistická centra v Praze a Olomouci
  • získáváme 3 vítězství v soutěži Obchodník roku (2005, 2006, 2007) v konkurenci ostatních drogistických řetězců. Dochází k další akvizici původního velkoobchodního konkurenta, společnosti Mistr distribuce, s. r. o.
  • spouštíme marketingou kampaň "Jediná česká drogerie"
Přehrát video

2004

  • Teta se dostává na pozici největší maloobchodní drogerie - což umožňuje zajišťovat lepší podmínky pro soupeření s nadnárodními řetězci našim partnerům (majitelům maloobchodů)

2002-2003

  • jako první na trhu jsme se rozhodli rozdat zákazníkům karty Teta Klubu - uvědomili jsme si, že bez věrných zákazníků naši partneři (majitelé maloobchodů) jen těžko budou soupeřit s nadnárodními řetězci
  • v roce 2002 vzniká věrnostní systém Teta klub

2000 - 2004

  • společnost p.k. Solvent zakládá novou maloobchodní síť Teta
  • ne v každé lokalitě ČR se daří nalézt podnikatele drogistu, který by mohl provozovat prodejnu maloobchodní sítě Teta. V takových případech se otevírají vlastní prodejny. K významnému zvýšení počtu těchto prodejen dochází v roce 2004, kdy díky akvizici firmy Drogerie VO Nový Jičín, a. s., dochází k získání 80 prodejen Racek a k tomu dalšího velkoobchodního podniku

1997 - 2000

  • společnost p.k.Solvent se stává lídrem velkoobchodního trhu ČR
  • rychlý růst je veden ideou zachovat důstojný nezávislý trh drogerie, přičemž jsou uplatňovány podnikatelské a ekonomické zásady Tomáše Bati, který je považován za jednoho z největších podnikatelů všech dob
  • vzhledem k finanční krizi v České republikace v letech 1997 - 1999 krachuje významná část konkurence - dva takové podniky jsme převzali v letech 1999 – 2000
  • v roce 2000 existuje už 250 prodejen pod značkou Teta
  • v roce 1997 se poprvé roznášejí letáky pod značkou Teta

1996 - 1997

  • nástup nadnárodních supermarketů a hypermarketů vznáší obavu o budoucnost nezávislého drogistického trhu, který je odběratelem velkoobchodní sítě p.k. Solvent. Z tohoto důvodu v roce 1996 společnost iniciuje vznik první nákupně-marketingové aliance Teta - kromě drogistů zveme ke spolupráci také perspektivní silné velkoobchody zaměřené na „těžkou“ drogerii, barvy, laky a papírnictví
  • slibný projekt bohužel záhy končí - jeden z přizvaných partnerů přebírá část know-how, exkluzivní sortiment, část obchodního týmu a samozřejmě i zákazníky
  • na pokraji zaslouženého krachu dochází společnost k závěru, že chce-li pro drogisty vytvořit opravdu životaschopný projekt, může se i nadále spoléhat na svoji ideu, ale nikoliv už na sílu jiných

1992 - 1995

  • v létě 1992 vzniká společnost p.k.Solvent, kterou zakládá šestice vysokoškolských studentů ze Žamberka
  • ti nejprve tráví dny prodejem vlastnoručně slepených zrcátek a večery vypisováním faktur
  • jako zázemí jim slouží pražský byt o velikosti 2+1, který funguje jako kancelář, sklad i domov v jednom - veškerý vstupní kapitál společnosti byl tvořen elánem mládí, touhou vydělat si peníze na vybavení pro svoji rockovou skupinu a Škodou 120L, pořízenou na půjčku
  • obchody se začínají rozrůstat - sortiment zrcátek se rozšiřuje o hřebínky, natáčky, gumičky do vlasů a spoustu dalších „nezbytností“
  • začíná se budovat celorepubliková distribuční síť, která se otevírá výrobkům českých producentů kosmetiky
  • postupně se stává jejich největším distributorem
  • během tohoto období společnost díky růstu čtyřikrát stěhuje kanceláře a šestkrát sklady

Nakupování drogerie může být radost! Přijďte se přesvědčit.

Najít nejbližší prodejnu

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30

Vypočítej mi slevu
Získat za body
Zavřít