Nakupujte dle kategorie
Úvod Eshop Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) prodávajícího Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice, IČ 261 48 579, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 74545.

Zpracování objednávek věnujeme maximální potřebnou péči a důsledně kontrolujeme celý proces. I přes naši snahu může dojít k tomu, že nebudete oprávněně zcela spokojen s vyřízením objednávky. Pro tyto případy platí tento Reklamační řád. V případě dodání zboží s vadami, které nebyly zjevné při převzetí zboží, máte jako zákazník nárok uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, lhůta viz text dále, a to výhradně u Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., se sídlem Poděbradská 1162, 25092  Šestajovice, IČ 26148 579
 

Praktická část

Reklamaci je možné zaslat poštou na adresu sídla prodejce nebo uplatnit osobně na kterékoliv prodejně Teta drogerie. K vyřízení reklamace budeme potřebovat doklad prokazující, že jste zboží zakoupili v Eshopu Teta drogerie (postačí i číslo objednávky nebo číslo účtenky).

Prodávající doporučuje kupujícímu následující postup:
 

A. Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění online reklamačního formuláře.

 
NEJSNAŽŠÍ A NEJRYCHLEJŠÍ ZPŮSOB!
  1. Vyplňte online reklamační formulář – je to nejrychlejší způsob, jak nám o reklamovaném zboží můžete dát vědět. Do emailu Vám obratem přijde potvrzení o založení reklamace včetně reklamačního čísla.
  2. Zabalte reklamované zboží a nezapomeňte označit balík přiděleným reklamačním číslem. V tomto případě nemusíte nic tisknout a do balíku přikládat opis účtenky nebo objednávky, je totiž již součástí online formuláře.
  3. Zašlete balík na naší adresu:
             Reklamační oddělení – Eshop
             č.reklamace (v případě vyplnění rekl. formuláře online)
             Teta drogerie
             Poděbradská 1162
             250 92 Šestajovice


            Upozorňujeme, nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu reklamace budete průběžně informování emailem, případně se s Vámi spojíme telefonicky.
 

B. Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění klasického papírového reklamačního protokolu.

C.  Zaslání výrobku na naši adresu – vyplnění online formuláře za asistence zákaznické linky  

D. Předání reklamace na prodejně Teta drogerie

Formální část

I. Jakost při převzetí

II. Reklamace v případě záručních vad

III. Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

IV. Urgence nedodaných zakázek

V. Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.5.2018
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
 
Do jakého seznamu chcete produkt přidat?
Maximální cena objednávky je 10 000 Kč.
Prosím odeberte některou z položek pro dokončení nákupu.
0