Nabídka a ceny
Obdobný sortiment, který znáte z našich prodejen, najdete i na tomto eshopu. Na rozdíl od kamenných prodejen nejsme limitováni prodejní plochou, a tak u nás naleznete tu nejširší nabídku. Máme pro Vás mnoho nezbytných prostředků pro Vaši domácnost, stejně jako spousty produktů pro Vaši krásu a Vaše nejbližší.
Těšit se můžete i ze stejně výhodných cen, jež pro Vás máme na prodejnách. A to včetně akčních nabídek, ve kterých u nás najdete více jak 3 500 výrobků v akci.
Zkrátka nepřijdete ani jako člen Teta klubu. Nejen, že po přihlášení na eshopu se svou Teta kartou získáváte veškeré klubové slevy, které znáte z letáku či Teta magazínu. Navíc za své online nákupy stejně jako na prodejně dostanete věrnostní body, které již brzy budete moci směnit za další slevy a výhody.
Doprava zdarma
Pokud využijete naší široké nabídky a nízkých cen a nakoupíte si za více jak 1.150 Kč , máte od nás po celé ČR dopravu zdarma . Objednávky si navíc můžete vyzvednout jak ve většině našich prodejen , tak vám je doručíme i na adresu .
Termín dodání je zpravidla 2-3 pracovní dny od objednání při doručení na adresu. Při doručení objednávky na výdejní místo může být doba doručení delší, liší se dle zvolené prodejny.
Doprava
Zboží si můžete vyzvednout na jedné z více než 400 našich prodejen a ušetřit tak náklady za přepravu, nebo Vám objednávku doručíme po celé ČR prostřednictvím dopravce Česká pošta, DPD či WeDo.U České pošty můžete využít službu Balík do balíkovny , Balík do ruky nebo Balík na poštu .
Termín dodání k Vám domů nebo na nejbližší poštu je zpravidla 2-3 pracovní dny od objednání. Doručení na prodejnu k osobnímu odběru trvá v závislosti na vybrané prodejně 3-5 (prodejny zásobované z Šestajovic u Prahy) či 5-7 pracovních dní (prodejny zásobované z Olomouce). Zboží na prodejně bude čekat na vaše vyzvednutí po dobu 10 dnů.
Dopravu od nás máte při objednávce nad 1.150 Kč zdarma. V ostatních případech, bez ohledu na počet balíků, je cena dopravy zpoplatněna jednou sazbou podle zvoleného způsobu doručení. Nejlevnější variantou je doručení na prodejnu k osobnímu odběru za 39 Kč . Služba Balík do balíkovny u České pošty vyjde na 69 Kč, Balík na poštu na 99 Kč a Balík do ruky na 109 Kč . Doručení dopravcem WeDo vyjde na 119 Kč a DPD na 109 Kč . Doběrečné je u České pošty i WeDo zpoplatněno částkou 49 Kč .U osobního odběru lze objednávky hradit pouze předem kartou.
Abychom mohli udržet příznivé ceny dopravy pro všechny zákazníky, zpoplatnili jsme zvlášť nadměrné zásilky, které se svou vahou a objemem vymykají běžnému nákupu pro domácnost. Zásilky nad 5 kg jsou zpoplatněny tak, že za každý dodatečný 1 kg se započítává příplatek 7 Kč. Pokud budete mít objednávku, která váží 6 kg, příplatek za nadměrnou zásilku bude 7 Kč. Aktuální váhu objednávky, a tedy i případnou výši příplatku, vidíte ve svém nákupním košíku. Příplatek za nadměrné zásilky je přičítán k ceně dopravného. Akce Doprava zdarma se příplatku za nadměrné zásilky netýkají.
Teta klub
Jste zvyklí, že při nákupu
s Teta kartou značně ušetříte? Ani při online nákupu tomu není jinak.
Po přihlášení na eshop Vám automaticky zohledníme
všechny aktuální klubové slevy, jež znáte z Teta letáku a magazínu.
Ceny v košíku Vám samozřejmě
ponížíme o dostupné klubové výhody a stejně jako na prodejně i při online nákupu
můžete využít slevové kupony. Navíc i za své online nákupy
dostanete věrnostní body v rámci Teta klubu, které již brzy budete moci směnit za další slevy a výhody.
Abyste se mohli přihlásit na eshop a
nakupovat za klubové ceny, potřebujete mít
aktivovaný Teta online účet. Stačí Vám k tomu
jednorázové ověření Vašeho emailu, které zvládnete během 1 minuty a potřebovat k tomu budete pouze číslo Vaší Teta karty.
Nejste ještě členem Teta klubu a rádi byste nakupovali za klubové ceny? Můžete se
registrovat do Teta klubu online a okamžitě se potom přihlásit a využít všech klubových zvýhodnění do Vašeho online nákupu. Teta karta Vám následně dorazí do týdne poštou domů.
I na e-shopu můžete své body směnit a uplatnit 10 % věrnostní kupon. Směnu provádíte po přihlášení pomocí dialogového okna pro směnu v pravém dolním rohu, kde máte možnost směněný kupon buď rovnou uplatnit do košíku, nebo si jej uložit na později do přehledu svých kuponů.
Získání kuponu a okamžité uplatnění
Pokud při směně zvolíte možnost „Získat a rovnou uplatnit“, kupon se vám vygeneruje, body odečtou a sleva se vám automaticky vloží do košíku. Detailní návod naleznete
zde.
Získání kuponu pro pozdější uplatnění
Pokud při směně zvolíte možnost pouze „Získat kupon“, kupon se vygeneruje, body se odečtou a jedinečný kód kuponu najdete v přehledu svých kuponů. Slevu poté uplatníte vložením jedinečného kódu v prvním kroku košíku. Detailní návod naleznete
zde.
Uplatnění kuponu
Uplatnění kuponu proběhne s dokončením objednávky. Další směna bodů za kupon je možná až po vyřízení (expedování) objednávky. Dokončením objednávky je věrnostní kupon uplatněn, nicméně objednávka ještě není zaevidována jako zpracovaná (expedovaná) a není tak možné směnit další věrnostní kupon. Ten bude možné směnit, až ve chvíli, kdy bude předchozí objednávka s uplatněným kuponem expedována a předána dopravci.
Kombinace věrnostních kuponů
V jednom nákupu je možné uplatnit pouze jeden věrnostní kupon. Na e-shopu můžete uplatnit pouze věrnostní kupony zde na e-shopu získané (směněné). Stejně tak věrnostní kupon pořízený v prodejně lze uplatnit zase jen v prodejnách (nikoliv na e-shopu).
Jak si u nás objednat
Na eshopu nabízíme
pouze zboží, které máme skladem. Nedostupné zboží v naší nabídce nenajdete.
Nakoupit si u nás mohou soukromé osoby, přičemž limit jedné objednávky je maximálně 10.000 Kč. Cena zboží je uvedena vč. DPH a je platná v momentě dokončení objednávky.
Abychom Vám mohli zajistit nejlepší možné ceny produktů a zohlednit do nich všechny klubové slevy, můžete v tuto chvíli dokončit nákup pouze jako přihlášený uživatel a člen Teta klubu. Výhody klubu a postup, jak se přihlásit, je uveden v
kapitole Teta klub.
Po přijetí objednávky Vám pošleme potvrzení a
rekapitulaci objednávky do Vašeho emailu. Následně začneme objednávku kompletovat. Pokud by se zjistilo, že se mezitím stal nějaký produkt nedostupným, budeme Vás kontaktovat s dotazem, jak si přejete, abychom postupovali dál. Budete-li si přát nekompletní a zaplacenou objednávku zrušit, obratem Vám zašleme peníze zpět.
Jakmile objednávku zkompletujeme a předáme dopravci, dáme Vám vědět a pošleme Vám kód zásilky u dopravce, podle kterého je možné
zásilku na cestě k Vám sledovat.
Pro Váš přehled máte zároveň své
objednávky v Teta online účtu
v sekci Poslední nákupy, můžete se k nim tedy kdykoli vrátit anebo si z nich jednoduše poskládat nákup nový, protože u zakoupených výrobků vidíte aktuální prodejní ceny. Jak si zjednodušit opakované nákupy díky Posledním nákupům nebo Nákupnímu seznamu najdete
zde.
Platba
Záleží jen na Vás, jaký způsob platby si vyberete, zda dáte přednost pohodlí platby
online kartou nebo zaplatíte až při převzetí zboží
na dobírku.
V případě platby
online kartou můžete platit platebními kartami všech značek a kategorií vydávaných asociací VISA, MasterCard a Diners Club/Discover.. Bezpečnost plateb je pro nás na prvním místě, proto samotná platba probíhá přes
zabezpečenou platební bránu ČSOB banky, která nikam dál číslo
Vaší platební karty neposkytuje a pro nás je utajeno.
Pokud se rozhodnete zaplatit až
při převzetí zásilky, je potřeba mít
připravenou hotovost. Bohužel dopravci negarantují, že bude mít řidič u sebe mobilní platební terminál, abyste mohli zaplatit kartou při převzetí zboží. U České pošty máte doběrečné v ceně dopravy, u dopravce GLS je doběrečné zpoplatněno částkou 20 Kč, která Vám nebude účtovaná u objednávek nad 1.150 Kč.
Nákupní seznam
Nakupování v našem eshopu si můžete zpříjemnit
chytrým nákupním seznamem, který nabízí hned několik způsobů využití.
- Nezatěžujte svou paměť tím, co Vám doma dochází a musíte při nejbližší příležitosti koupit, a místo toho si produkt kdykoli vložte do nákupního seznamu pro budoucí připomenutí.
- Kupujete opakovaně stejné výrobky jako například prací prášek, tablety do myčky nebo toaletní papír? Pak si stačí jednoduše výrobky přidat do nákupního seznamu a už je nemusíte příště hledat.
- Hledáte při prohlížení výrobek, který je ten nejlepší pro Vás? Nejste si jisti? Vložte si jej do nákupního seznamu a pokud se rozhodnete si jej koupit, jedním klikem ho přesunete do košíku nebo ze seznamu odstraníte.
Výrobek
jednoduše přidáte do nákupního seznamu přímo ze stránky s detailním popisem výrobku. Seznam výrobků v seznamu
včetně aktuálních cen budete mít
celou dobu po ruce díky pravému panelu, ve kterém si můžete přepínat zobrazení obsahu košíku nebo Vašeho nákupního seznamu. Výrobek ze seznamu
vložíte do košíku jedním klikem a tím se i výrobek v nákupním seznamu vizuálně
odliší pro kontrolu, co už v košíku máte a co ještě ne. Pokud už nebudete chtít výrobek v seznamu zobrazovat, opět jedním klikem jej ze seznamu smažete.
Podobným způsobem, jak si můžete zjednodušit nákup na našem eshopu, je znovu přidání nakoupeného zboží do košíku z Vašich
posledních nákupů.
Poslední nákupy
Zrychlit a zjednodušit nákup si můžete pomocí Vašich posledních nákupů. V této sekci najdete
své předchozí objednávky a v každé z nich je zobrazen
přehled zakoupených výrobků včetně aktuální prodejní ceny. Pokud Vám dříve zakoupený výrobek vyhovoval a chcete si ho pořídit znovu, máte v posledních nákupech kontrolu nad jeho aktuální cenou a můžete si ho
jedním klikem znovu vložit do košíku.
Samozřejmostí zůstává, že u svých předešlých objednávek máte
uchovánu i původní účtenku, ke které se můžete kdykoli vrátit a stáhnout si ji ve formátu PDF.
Druhým způsobem, jak si můžete zjednodušit nákup na našem eshopu, je využít
Nákupní seznam.
Zákaznický servis
Zaskočí-li Vás nějaká nepříjemnost ať už během vytváření objednávky, nebo při jejím doručování, či dokonce po jejím převzetí, můžete se na nás s důvěrou obrátit. K dispozici Vám budou naši vlastní a proškolení pracovníci zákaznické linky, jež můžete v pracovní dny 8:00 – 16:30 kontaktovat telefonicky na čísle 296 335 552 nebo emailem na adrese eshop@tetadrogerie.cz.
Vrácení zboží a reklamace
Zpracování objednávek věnujeme
maximální péči a důsledně kontrolujeme celý proces. I přes naši snahu může dojít k tomu, že nebudete zcela spokojeni s vyřízením objednávky. Pro tyto případy jsme připravili
4 způsoby, jak k nám můžete reklamaci zaslat a v případě potřeby Vám samozřejmě budou
nápomocni i naši pracovníci zákaznické linky.
Při vyřizování reklamací máme na paměti
spokojenost zákazníka, a to jak s postupem reklamace, tak i jejím výsledkem. Proto Vás budeme
průběžně informovat o stavu řešení Vaší reklamace a v rámci našeho
reklamačního řádu se vynasnažíme najít uspokojivé řešení.