Nakupujte dle kategorie

Inspirace

Novinky Naše značky Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo Teta oslavuje 500 proměněných prodejen

Teta oslavuje 500 proměněných prodejen

Teta oslavuje 500 proměněných prodejen

8. září 2016 od Karolína Hornová

8. září 2016 10 minut čtení
Připravil/a Karolína Hornová

Rodinná drogerie, kterou mám blízko, pořídím v ní vše pro domácnost i hygienu a udělám si zde i příjemnou nákupní chvilku pro sebe. To se vám možná vybaví, když se řekne Teta. Česká síť drogerií, která začala vznikat na počátku devadesátých let, v období divokého kapitalismu, ale také v době konkurence nových zahraničních obchodů, je dnes na světové úrovni. A stále se zlepšuje.
Sdílet na facebooku Sdílet na Twitter Sdílet na Pinterest Emailem

I když na počátku mnozí nevěřili, Teta v konkurenci obstála a dnes se pravidelně umisťuje na stupních vítězů v oblasti prodejců drogistického zboží. V zatím poslední soutěži to bylo dokonce hlavní ocenění v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií. A to je v konkurenci, jež v tomto oboru panuje, velký úspěch. Stojí za ním i velká proměna v designu prodejen, komunikaci se zákazníky i nabídce sortimentu, kterou značka prochází.

Vše začalo roku 2013, kdy vznikla idea proměny. O pár měsíců později byla otevřena první takzvaná Duhová prodejna Teta v novém kabátě, navrženém designéry ze společnosti MORIS design. Jejich cílem bylo vytvořit prodejnu, jejíž návštěvu by zákazníci (a především zákaznice) nebrali jen jako nutné zlo, ale ve které by si mohli nákupy užít. A povedlo se. Letos v létě bylo proměněných prodejen Teta již  rovných 500.
 

Teta roste do krásy

Drogerie dostaly nové logo s barevnými lístky, jejichž příjemně oblý tvar a optimistické barvy procházejí celým designem prodejen. Obchody získaly na prostornosti, takže nehrozí žádné nepříjemné proplétání mezi regály a „košíkové boje“ s ostatními zákazníky, jako tomu často bývá jinde. Je v nich dostatek světla, příjemné hudby a prostoru, kde si můžete produkty dobře prohlédnout nebo vyzkoušet. 

Nový koncept staví na první místo zákazníka. V Tetě vědí, že prodejny s drogerií navštěvují především ženy, a to nejen proto, aby nakoupily balík plen ve slevě, pytel pracího prášku a krabici tabletek do myčky na nádobí. Chtějí si sem zajít s kamarádkou, navzájem si poradit při výběru nových stínů nebo řasenky, vyzkoušet si novinky. V nových prodejnách to není problém: výrazně se tu rozšířil sortiment parfumerie a také dekorativní kosmetiky, který nabízí kvalitní produkty světových značek v různých cenových kategoriích. Je zde praktické velké zrcadlo s funkcí denního a nočního osvětlení, kde si můžete v klidu vyzkoušet produkty, které vás zaujaly. 

Za loňský rok dostala Teta prestižní ocenění EFFIE za nejlepší věrnostní klub. Nutno říct, že právem. Kromě pravidelných klubových akcí a slev si zákaznice pochvalují příjemný bonus, díky němuž si můžete nákup užít jako v luxusním butiku. Pro všechny klubové členy je k dispozici automat s výbornou kávou Lavazza, kterou mají při nákupu nad 20 korun zdarma. A pochutnat si mohou i děti – na kvalitním horkém čokoládovém nápoji Nesquik. 

16-09-T17_C_Na_miru_zakaznikovi_teta_oslavuje_05_900x440.jpg

Rodinná drogerie, která vychází vstříc maminkám


Nová Teta nabízí nejen testery, ale v rámci speciálních akcí i vzorky produktů. Pokud si vybíráte pleťový krém, je třeba ho vyzkoušet v klidu doma. A v Tetě to vědí. Stejně jako to, že nákup věcí pro děti může být někdy pořádná dřina. I proto se v Duhových prodejnách výrazně rozšířil sortiment zboží pro děti. Nový je i přístup k maminkám: své dítě můžete vzít na nákup bez obav, a když mu koupíte nějakou tu dobrotu, kterou bude chtít ihned sníst, není to problém. U pokladny stačí předložit prázdný obal a nikdo se na vás nebude dívat podezíravě. 

Samozřejmostí nových prodejen je pak vyškolený personál. Nemusíte se bát zeptat se ho, kde hledat který produkt, nebo se na něj obrátit, potřebujete-li poradit s výběrem. Právě prodavači jsou jednou z kvalit, kterou zákazníci chválí nejvíce: „Opravdu jsem byla v údivu, že tak ochotní prodavači ještě existují. Pozorní a nevtíraví, citliví, naslouchaví, nabízející, komunikativní, zkrátka úžasní,“ pochvalovala si zákaznice z Českých Budějovic. 

Nový svět v Tetě

Zcela nový, mnohem osobnější a profesionální přístup k zákazníkovi nalákal do prodejen Teta stovky lidí. Do drogerií začali chodit mladí lidé a ženy, které si dříve kupovaly dekorativní a pečující kosmetiku třeba na internetu. Když zjistily, že za stejně dobrou cenu mohou nakoupit po cestě z práce, a navíc si v klidu vybrat, daly přednost Tetě. Nalákal je nový moderní design a přesvědčil je široký sortiment, který možná ani neočekávaly. „Máme dokonce tři zákaznice, které chodí každý všední den před zahájením pracovní doby do prodejny na kávu. Při té příležitosti si koupí třeba rtěnku, silonky nebo nějakou jinou drobnost, ale bez tohoto rituálu si prý už začátek pracovního dne představit ani nedokážou,“ prozrazuje Věra, která pracuje jako manažerka jedné z nových Duhových prodejen.

Naprostým unikátem jsou pak prodejny spojené s lékárnou. Koncept, který je třeba ve Spojených státech naprosto běžnou praxí, je u nás ojedinělý. První kombinovaná prodejna se otevřela v srpnu 2014 v pražské čtvrti Háje a přibývají další. Celá prostor obchodu je designově sladěn, ale kromě žlutého oddělení pro drogerii, fialkového pro kosmetiku a modrého pro barvy přibyla světle zelená pro lékárnu. Zákazník tak nemá problém se v obchodě zorientovat a zároveň pořídí dva nákupy „jednou ranou“. V sortimentu lékárny jsou navíc samozřejmostí i produkty luxusních kosmetických značek (nejen) pro citlivou, alergickou či problematickou pleť.
 

Všem nablízku

S oslavou pěti set proměněných prodejen Teta rozhodně neusnula na vavřínech. Kromě slev i pro neklubové zákazníky, které oslavu jubilejní prodejny doprovázejí, chce dál pokračovat ve své filozofii být zákazníkovi nablízku. A to nejen v podobě pomocné ruky při nákupu, ale i doslova. Dnes má některou z nových poboček v rozumné vzdálenosti od domova přes padesát procent Čechů. Toto číslo se bude nadále zvyšovat. S každou takovou prodejnou se pak i do malých měst dostane sortiment, pro nějž zákazníci často museli dojíždět: novinky v pečující či dekorativní kosmetice a vlasové péči, ale třeba i nejnovější produkty pro děti a domácnost. Teta se tak stane drogerií opravdu pro všechny, místem, kde si navíc svůj nákup doslova vychutnáte. 
 

Zdroj foto: archiv Teta

Připravil/a pro vás Karolína Hornová

Související články

Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30

x
Vypočítej mi slevu
Získat za body
Zavřít