Nakupujte dle kategorie

Inspirace

Novinky Naše značky Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod Články Krása Tělo Jak na břišní pekáč s Hankou Kynychovou

Jak na břišní pekáč s Hankou Kynychovou

Jak na břišní pekáč s Hankou Kynychovou

21. ledna 2022 od Petra Lamschová

21. ledna 2022 3 minuty čtení
Připravil/a Petra Lamschová

Ploché břicho je snem každé ženy. Trenérka a cvičitelka Hanka Kynychová si cvičební program na břišní svaly nechala dokonce patentovat. A my jsme pro vás společně připravili pár cviků, jak na plochém bříšku zapracovat, a přidali jsme i pár dalších tipů.

1. Pánevní dno

V lehu na zádech paže opřete o dlaně podél těla, nohy držte v pravém úhlu s kyčelním kloubem a vždy s výdechem zdvihněte pánev (pouze pánev!) až o 5–10 centimetrů vzhůru. Pozor, nepřidávejte zdvižení zad. Tento cvik slouží pouze k posílení
pánevního dna, proto se zdvihá pouze pánev.

Počet opakování 12–15krát ve 3 sériích.

2. Šikmé břišní svaly

Leh na zádech, nohy pokrčit, kotník horní nohy položte na koleno spodní nohy. Ruce v týl. Vždy s výdechem zvedáte hrudník mírně šikmo vzhůru k protilehlému koleni a s nádechem pouštíte trup směrem k zemi.

Počet opakování 30krát na každou stranu ve 3 sériích.

3. Komplexní cvik

Podpor na předloktí, který znáte pod názvem plank. Potřebujete hlavně pevně stažené půlky k sobě, břicho dovnitř a neprohýbat se v zádech. Střídavě pokládáte kolena k zemi a pravidelně dýcháte.

U tohoto cviku sledujte čas – např. 1 minuta v kuse, zopakovat 3krát s pauzou.

4. Metronom

V lehu na zádech opřete ruce o dlaně pevně a střídejte úklony nohou doprava a doleva vždy směrem k upaženým rukám. Hlídejte si pravý úhel nohou s trupem a špičky směřují k dlaním.

Počet opakování 20krát na každou stranu ve 3 sériích.

5. Přímé břišní svaly

V lehu na zádech dejte ruce v týl, natáhněte obě nohy a střídavě zvedněte současně s výdechem hrudník a jednu nohu a vraťte zpět. Pravidelně střídejte pravou a levou nohu.

Počet opakování 30krát ve 3 sériích.

Tři tipy, jak na břišní pekáč, od Hanky Kynychové:

  1. Zkuste v jídelníčku vynechat nebo značně omezit pečivo a cukry. Místo toho vsaďte na proteiny – třeba 4Slim Whey protein s příchutí banán (koupit v e-shopu), který můžete použít do míchaných nápojů nebo koktejlů, ale také v teplé nebo studené kuchyni.
  2. Posilování břišních svalů věnujte každý den alespoň 15 minut. 
  3. Před cvičením si zabalte břicho do skořicového zábalu, gelu nebo zpevňujícího mléka Floré Bylinné zpěvňující mléko zelená káva & skořice (koupit v e-shopu).
  4. Svoji snahu můžete také podpořit kúrou lymfatických masáží, které zahrnují i lymfu břicha.

Připravil/a pro vás Petra Lamschová

Zařazeno pod těmito klíčovými slovy

Související články

[CMSAbstractTransformation.DataBind]: Object reference not set to an instance of an object.
Nejsou zde žádné komentáře. Přihlaste se a napište první!

Nejčtenější články

5 minut pro štíhlá stehna: 7 cviků, které nebolí

Tělo 5.května 2022 od Petra Lamschová

0 0



4 tipy na jednoduché velikonoční dekorace na stůl

Tělo 11.března 2022 od Věra Exnerová

0 0

Na infolince jsme vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:30

Vypočítej mi slevu
Získat za body
Zavřít