Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Eshop Akce Teta Klub Služby Prodejny
Úvod O nás Pomáháme Charitativní projekty

Podporujeme tyto charitativní projekty

 
Nadační fond AutTalk                         Charitativní projekt Pomozte dětem​

Nadační fond AutTalk

   


NADAČNÍ FOND AutTalk

Nadační fond AutTalk
Naše společnost spolupracuje s Nadačním fondem AutTalk, který poskytuje pomoc a podporu rodinám pečujícím
o autistické děti.
Nadační fond vznikl před pěti lety. Založila jej modelka Kateřina Sokolová se svým tatínkem Janem na základě vlastní zkušenosti. Jan Sokol se totiž stará o jedenáctiletého syna Radovana, který je autista.
Teta drogerie k této spolupráci připravila speciální řadu nadačních tašek, které se budou prodávat v síti Teta drogerie.
 
Symbolem Nadačního fondu AutTalk je modré srdce, protože téma je pro Kateřinu a jejího tatínka srdeční záležitostí. Modrá barva je navíc symbolem autismu. „V jednoduchosti a opravdovosti je síla. Nadační fond AutTalk vznikl s láskou a vírou ve spolupráci a s odhodláním zlepšovat možnosti autistických dětí a jejich rodin,“ říká Kateřina Sokolová.

Podporujeme Nadační fond AutTalk

 

Kupte si tašku, pomůžete dobré věciKupte si tašku, pomůžete dobré věci

„Důvodem, proč jsme se rozhodli podpořit Nadační fond AutTalk Kateřiny Sokolové je, že chceme ve velkém a dlouhodobě podporovat někoho, kdo pomoc potřebuje a komu naše podpora usnadní život. Myslíme si, že je přesně ta správná chvíle jít nad rámec obchodní činnosti, a proto jsme se rozhodli prostřednictvím AutTalk podpořit rodiny s autistickými dětmi,“ říká David Vejtruba, ředitel marketingu Solvent ČR, a hovoří o tom, že zákazníci Teta drogerie budou mít možnost přidat se k podpoře nadačního fondu AutTalk zakoupením nadační tašky.  „Taška je praktická. Testovali jsme ji, aby unesla i těžší nákup, má nosnost až 10 kg. Má hezký design a pohodlně se dá složit třeba do kabelky. Jsme přesvědčeni o tom, že si v nich naše zákaznice budou rády odnášet nákupy z prodejen s vědomím, že podporují dobrou věc. Stejně, jako Teta mění nákup na příjemný zážitek, věříme, že tyto peníze zpříjemní život rodinám pečujícím o děti s autismem.“ Prodejní cena Teta nadační tašky je 50 Kč, příspěvek nadačnímu fondu Auttalk je 10 Kč z každého prodaného kusu.



Seznamte se s Kateřinou Sokolovou

Kateřina Sokolová vyhrála v 18 letech Miss ČR 2008. Před třemi lety založila se svým tatínkem, Janem Sokolem, který pečuje o autistického syna Radovana, Nadační fond AutTalk. „Modelingu se stále ještě věnuji, ale v mnohem menší míře než v minulosti,“ říká Kateřina Sokolová a dodává: V posledních dvou letech se mojí prioritou stala práce v Nadačním fondu AutTalk. A teď, když vidím brášku a porovnám to s tím, kde jsem já a kde je on, přijde mi úplně přirozené využít toho, co mi bylo dáno, a nějak to zúročit. Práce pro rodiny pečující o děti s autismem pro mě není jen o dávání. Velmi mnoho také dostávám.“



CHARITATIVNÍ PROJEKT Pomozte dětem​


Pomozte dětem je charitativní projekt spojený s celonárodní veřejnou sbírkou, který pořádá Nadace rozvoje občanské společnosti ve spolupráci s Českou televizí už 21 let.
 
Za dvacet jedna let trvání sbírky Pomozte dětem tak bylo rozděleno již 243 117 088 Kč.
 
Hlavním cílem sbírky je umožnit přímou a účinnou pomoc ohroženým a znevýhodněným dětem do 18 let věku po celé České republice.
 
Každoročně je Nadací rozvoje občanské společnosti vyhlašováno veřejné výběrové řízení na nadační příspěvky ze sbírky. Má nejširší a nejkomplexnější záběr cílových skupin dětí, kterým pomáhá. Peníze jsou distribuovány do všech regionů ČR, pomoc realizují nestátní neziskové organizace (NNO) prostřednictvím individuálních a ročních projektů. Maximální výše nadačního příspěvku ze sbírky pomozte dětem je u ročních žádostí 350 000 Kč, u individuálních žádostí pak 50 000 Kč.
 

Při posuzování přihlášených projektů je kladen důraz především na:
  • Zvyšování kvality života dětí.
  • Vytváření rovných příležitostí pro všechny děti a různé skupiny populace.
  • Podporu práv dětí na život v rodině nebo v náhradním rodinném prostředí.
 
Teta drogerie podporuje projekt prodejem Teta magazínu. Nadaci věnujeme část z výtěžku prodeje Teta magazínu č. 9,10,11 a 12.
 
Teta drogerie má velké množství prodejen a je dostupná všude a pro každého. Proto si myslím, že by se měla podílet na charitativních aktivitách. Jsem ráda, že jsme se mohli spojit s Nadací rozvoje občanské společnosti a prodejem Teta magazínu tak poskytnout pomoc ohroženým a znevýhodněným dětem v České republice,“ uvádí Galina Pohlová, marketingová manažerka pro brand a strategii značky Teta. 

 
x