Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Akce Teta Klub Služby Prodejny
Akce Naše značky Gabriella Salvete

Gabriella Salvete

Gabriella Salvete

Česká značka

Česká značka dekorativní kosmetiky s italskou stopou

Dekorativní kosmetika Gabriella Salvete se v tuzemských drogeriích prodává už skoro tři desetiletí. Za tu dobu si česká značka s italským přízvukem vybudovala věrný okruh zákaznic. Vracejí se díky širokému spektru produktů, mezi nimiž nechybějí make-upy, řasenky, rtěnky či  laky na nehty. Za vším je přitom vize jednoho Čechoitala - tady je příběh, jehože strůjcem je Aleš Monteleone.
 
Ačkoli světová konkurence na poli líčidel je silná, české značce Gabriella Salvete se v ní podařilo uspět: dlouhodobě se těší popularitě a patří k těm nejprodávanějším v Česku. Začalo to zkraje 90. let, kdy se Čechoital Aleš Monteleone rozhodl „vstoupit do hry“ a nabídnout tuzemským ženám alternativu, která by uspokojila jak jejich očekávání, tak i peněženku.
 
Řada přípravků dostupných v prodejnách totiž často splňovala jen jednu z podmínek. Buď byly kvalitní, ale drahé, nebo byly cenově dostupné, leč složením neodpovídaly světovému standardu. Monteleone chtěl spojit obojí a, jak ukazuje čas, svého cíle dosáhl. „I dnes v Gabrielle neustále myslíme na to, že i v cenově příznivé kategorii kosmetiky se dá zákaznicím nabídnout opravdová kvalita a poctivé trendy produkty,“ říká mluvčí a marketingová specialistka firmy Andrea Marinová.
 
V samotných počátcích tvořil tým jen Monteleone a několik nadšenců kolem něj. „Poháněla ho ohromná energie a pověstný italský temperament. Na vývoji výrobků se od začátku velmi aktivně podílel,“ popisuje Marinová. Rozjezd firmy chvíli trval, ale nakonec se povedl. V obchodech se v půlce 90. let objevily první produkty zatím neznámé značky. Byly to laky na nehty, které patří dodnes k pilířům sortimentu, jenž Gabriella Salvete nabízí. „Laky jsou naše vlajková loď, ať již díky široké paletě barev, kterou nabízíme, tak i díky tomu, že dlouho vydrží,“ vysvětluje Marinová.
 
Omlazení značky
Postupně se pak v drogeriích objevily i další kosmetické produkty nesoucí logo Gabriella Salvete – make-upy, řasenky, oční stíny, rtěnky či tvářenky. A, co je podstatné, přípravky neznámé značky si našly odbytiště. Firma dokonce dlouhé roky úspěšně fungovala, aniž by jakkoli investovala do PR. Změna přišla až před několika lety, kdy se rozhodla rozšířit řady svých klientek. Po 20 letech působení na trhu utkvěla značka nejvíce v podvědomí žen kolem 40 let a výše a vedení chtělo nově oslovit i ty mladší.
 
S komunikační kampaní v zádech se - nyní již početný - tým Gabrielly Salvete pustil do práce. V médiích se objevila řada článků o přípravcích české firmy, které kosmetiku Gabriella Salvete dokázaly vylíčit v luxusnějších barvách. Na řadu přišel také redesign obalů a postupně se povedlo vybudovat velkou fanynkovskou základnu na sociálních sítích. Právě sociální sítě pomohly značce dostat se blíž ke klientkám, zejména pak k těm mladším.
 
Cíl se tedy opět povedlo naplnit. Značce se podařilo vystoupit z šedé no-name zóny, vyprofilovat se, a dostat se tak k širšímu okruhu zákaznic. Změna obalů neodradila ty dosavadní a přitáhla nové, mladší. Takové, které se na rozdíl od čtyřicátnic o své zkušenosti s kosmetikou rády podělí veřejně. Firma si pochvaluje, že se jí povedlo navázat s klientelou vztah, a může tak lépe a rychleji reagovat na její připomínky. „Snažíme se našim zákaznicím naslouchat, komunikujeme s nimi přes sociální sítě, kde máme velkou a živou komunitu, od které získáváme zpětnou vazbu. Podle toho pak naše portfolio neustále upravujeme,“ vysvětluje Marinová.
 
Úspěch, který trvá
V současné době se na fungování a rozvoji rodinné firmy Gabriella Salvete podílí desítky lidí v několika zemích Evropy. Převážně ale z České republiky a Itálie. I nadále je ústřední postavou dění kolem firmy Aleš Monteleone, který žije v Itálii, odkud byznys řídí. Každý rok značka představuje novinky. Loni to byla zejména oční dekorativní kosmetika – firma představila sérii nových řasenek. Letos zase značka přišla s očními stíny a paletkami pro contouring. Do budoucna se pak chystá více zaměřit na pleťovou kosmetiku.
 
Rozšiřování sortimentu přitom nesmí způsobit pokles kvality produktů, které se vyvíjejí a vyrábějí v Itálii a ve Francii. Vedení firmy stále zdůrazňuje, že právě ta totiž zůstává jeho prioritou. „Všechny výrobky procházejí před tím, než se dostanou do prodeje, náročnými testy,“ garantuje mluvčí.
 
Zdá se, že dobře namíchaný poměr kvality a ceny dokážou ocenit i jinde ve světě. Značka totiž není úspěšná jen v Česku. Daří se jí také na Slovensku a proniká i do řady západních zemí. Důkazem jsou poměrně časté recenze zahraničních bloggerek, například španělských. „Jsme léty prověřenou značkou s věrnými zákaznicemi. Mimořádnou radost máme z toho, že k nám přicházejí i dcery žen, které se s Gabriellou líčily na jejím počátku,“ shrnuje přes 20 let působení Marinová.

 
Zdroj foto: archiv značky
 

Ukázky nejznámějších produktů značky

Gabriella Salvete

Automatická tužka na obočí a řasy

Gabriella Salvete

Oční tužky

Gabriella Salvete

Tužka na obočí a řasy

Gabriella Salvete - MATTE

Matující hydratační pudr

Gabriella Salvete - MATTE

Make up

Gabriella Salvete - Enamel

Lak na nehty

Gabriella Salvete - xXpress Aqua

Řasenka

Přijďte si nakoupit do jedné z našich prodejen

Najít nejbližší prodejnu