Inspirace

Vlasy Obličej Tělo

Nákup

Akce Teta Klub Služby Prodejny

Essence

Essence

Souznění kvality, trendů, akčnosti a dobré ceny

Značku essence zná už dnes určitě každá žena v naší zemi. A má ještě sestru - Catrice. Věděli jste, že tyto dvě značky jsou příbuzné? Ačkoliv nám jejich nákup netrhá peněženky, můžeme o nich s klidem říct, že svůj účel plní na jedničku. Motto essence je jednoduché: "maximální kvalita za minimální cenu". Cílí hlavně na mladé dívky a jednoznačně se jí daří.
 
Populární essence je první značkou dekorativní kosmetiky, kterou v roce 2002 vypustila na trh původem německá společnost Cosnova Beauty. Bez reklamních kampaní, bez slavných tváří, jen s pravidelným přísunem nových sympatických kousků kosmetického repertoáru pro mladé ženy do regálů drogerií. Tváří značky je Cosma - kreslená dívka mnoha tváří symbolizující rozličnost zákaznic essence. Každá mladá slečna teprve hledá svůj styl a díky kvalitním produktům za dostupnou cenu si může vyzkoušet spoustu různých stylů a odstínů, zjistit, co jí sedí a sluší, a přitom jí stačí menší rozpočet.

Cosma – tvář značky essence
Cosnova Beauty vznikla v roce 2001 a za necelých 15 let let fungování si vydobyla místo na výsluní kosmetického trhu. Z německého Sulzbachu zamířila do USA, kde v roce 2008 založila první dceřinou pobočku. Dnes už je vedle evropských zemí v Severní i Jižní Americe, v Asii, na Středním východě i v Africe. Na své německé kořeny ale nikdy nezapomíná.
 
Její zakladatelé Christine Oster-Daum a Javier Gonzalez se seznámili při práci pro ohromný kosmetický gigant, společnost Coty, a rozhodli se osamostatnit se. Všimli si totiž, že většina levnější kosmetiky také levně vypadá, a tak se to chtěli změnit. Pracovali s myšlenkou, že německý národ výhodnou cenu ocení, a pokud budou produkty kvalitní, budou k tomu vypadat dobře a sledovat nejnovější trendy, musí to zafungovat. A tak se taky stalo...
 
Už v roce 2007 se essence stává nejlépe prodávanou kosmetickou značkou v Německu, a v roce 2013 dokonce nejlépe prodávanou značkou dekorativní kosmetiky v Evropě. K německému prvenství jim tehdy vyšla reklama v týdeníku Lebensmittel Zeitung. „Bylo to poprvé, kdy jsme vyšli ven a řekli jsme, že jsme jedničkou na trhu. A uvědomujeme si, že to bylo taky poprvé, co nás někteří vůbec zaregistrovali,“ řekl k tomu se smíchem Javier Gonzales. „Pokud se dostanete až na vrchní příčku a vaši konkurenti si v podstatě ještě ani nestačí uvědomit, že tam jste, je to dobré.“ Na první pozici mezi dekorativní kosmetikou se essence prodrala také na českém trhu - v roce 2015 i co se týče hodnoty prodaného zboží v korunách.
 
Nízkou cenu si tato kosmetika drží stále. Umožňuje to hlavně strategie firmy, která neplýtvá finančními prostředky na drahou reklamu, ale raději investuje do výroby a inovativních formulí. Kvalita produktů je pro essence prioritou. Své převážně evropské dodavatele si pečlivě prověřuje a kontroluje i průběžně testuje celý výrobní proces své kosmetiky. Zodpovědný přístup společnosti se odráží i v tom, že se netají složením produktů nebo že striktně odmítá testování na zvířatech, a to i v těch zemích, kde je zákonem povoleno.
 
Dnes už pod značkou essence ale zdaleka nenajdeme jen dekorativní kosmetiku. Vedle nejrůznějších pudrů, tvářenek, řasenek, tužek na oči, stínů a jiných „beauty“ produktů najdeme i odličovací ubrousky, čisticí pásky na obličej nebo pečující kosmetiku, jako jsou třeba krémy na ruce. V roce 2012 uvádí značka prvních 6 EdT vůní.

Velký sortiment nabízí essence i v oblasti nehtového designu od A do Z. Inspiruje se u profesionálních manikérů a nabízí například alternativy gel laku bez nutnosti použití zapékacích lamp se sloganem „lepší než gelové nehty“. Mimo to si můžeme vybrat z nepřeberného množství podkladových i krycích laků různých barev, průhledných rychleschnoucích laků, pilníků na nehty, umělých nalepovacích nehtů nebo si dopřát nehtovou péči a regeneraci v podobě ošetřujících laků, olejů a rozmazlujících produktů.

Na kosmetickém trhu je essence poměrně unikátní značkou. Spíš než kosmetickou značku může připomínat velký textilní řetězec, který taky velmi svižně obměňuje své kolekce podle té nejaktuálnější módy. Že je trendy, není tedy jen tvrzení, ale fakt, kterého si nemůžeme nevšimnout. Pružně reaguje na střídání ročních období, společenské dění, jako jsou oslavy Vánoc, Velikonoc nebo Valentýna a někdy se inspiruje třeba i populárními filmy. Z toho důvodu vydává spoustu limitovaných edicí, které se velmi rychle střídají. A proto se hodí zároveň tato rada: pokud vás nějaký produkt z limitované edice nadchne, raději si jich rovnou nakupte víc do zásoby! Trendy se totiž střídají neuvěřitelně rychle a v případě společnosti, která každý rok obnoví nebo nahradí až 50 % produktů, to platí dvojnásob!

Zdroj foto: archiv značky
 

Ukázky nejznámějších produktů značky

essence - 24h hand protection balm

Balzám na ruce

essence - good girl bad girl

Lak na nehty

essence - good girl bad girl

Lesk na rty

essence - good girl bad girl

Oční stíny quattro

essence - like a bad girl

Toaletní voda

essence - like a good girl

Toaletní voda

Přijďte si nakoupit do jedné z našich prodejen

Najít nejbližší prodejnu